Gå til innhold

Jomfru!


Anonyyym

Anbefalte innlegg

Heihei, Jeg har ett spørsmål ang meg og min kjæreste, hun er 14. fyller 15... og vi hadde sex for første gang sammen, da vi hadde sex var jeg ganske rolig og forsiktig. Hun begynte og gråte pga smerten og blødde litt. Men det gikk bra, for begge parter til slutt. Men andre gangen vi hadde sex, Hun hadde mensen da, noe som kanskje ikke var så lurt, brukte kondom da. men hun syns det var vondt da og, og første gangen syns hu det gjorde vondt litt inni der. Jeg vet ikke helt jeg, men er det ikke bare første gangen det gjør vondt for jenta? asså andre gangen syns hun ikke det var noe spesielt godt da heller, men det var jo ikke like vondt som første...

så jeg lurer på hvordan er dette jenter?

hilsen forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan gjøre vondt en del ganger i begynnelsen, spesielt hvis hun spenner seg fordi hun forventer at det blir vondt og/eller at hun ikke er våt og kåt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gjøre vondt en del ganger i begynnelsen, spesielt hvis hun spenner seg fordi hun forventer at det blir vondt og/eller at hun ikke er våt og kåt nok.

Han kan jo ha en kjempediger kuk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ha en kjempediger kuk også.

*Hehe* Joda. Men sannsynligheten er nok større for at hun ikke er klar nok i tillegg til at hun nettopp mistet jomfrudommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærebrus875

En del jenter blir faktisk tørrere under mensen enn ellers, så det er ikke så lurt å ha sex da. Med eller uten kondom, isåfall bruk glidemiddel.

Mange som også får vondt 2-3-4 gangen de har sex, tar litt tid før de blir vant med følelsen av noe inni der, og for noen kan jomfruhinna ta lengre tid og "ødelegge", mens andre igjen knapt merker at den har vært der.

Og så var dere veldig unge da, det kan godt være at dere er for unge til å helt få den store følelsen av dette er. Selv om dere har sex og har lyst til det, betyr ikke det automatisk at det blir godt, om kroppen ikke er utviklet for det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

En del jenter blir faktisk tørrere under mensen enn ellers, så det er ikke så lurt å ha sex da. Med eller uten kondom, isåfall bruk glidemiddel.

Mange som også får vondt 2-3-4 gangen de har sex, tar litt tid før de blir vant med følelsen av noe inni der, og for noen kan jomfruhinna ta lengre tid og "ødelegge", mens andre igjen knapt merker at den har vært der.

Og så var dere veldig unge da, det kan godt være at dere er for unge til å helt få den store følelsen av dette er. Selv om dere har sex og har lyst til det, betyr ikke det automatisk at det blir godt, om kroppen ikke er utviklet for det ennå.

Og en ting til: Voksne damer sliter med orgasme pga de for det første ikke vet hvordan de/mannen skal gjøre det for å få det til å føles godt, eller de føler det er for vanskelig å snakke om.

Så at det ikke føles godt andre gangen, høres mer normalt og vanlig enn at det faktisk hadde vært kjempegodt andre gangen.

Be henne slappe helt av, man MÅ ikke ha orgasme hver gang, mange som ligger og tenker "jeg må ha orgasme nå ellers er jeg unormal", og da kommer jo så klart ikke orgasmen om man stresser. Kos dere, ta på hverandre, finn ut hva dere liker, så dukker det nok opp til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, asså jeg har mer erfaring enn hun, har ligget med noen før hun også. men det er nå første gangen vi har gjort det nå, jeg er 16 og hun er 14.. Men hun sier hun spenner seg ganske mye fordi hun er redd det skal gjøre vondt. Vi har vært sammen godt over halvåret og dette er noe vi begge vil, men vi er glade vi er over første gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...