Gå til innhold

Snufs og snyt og host og hark!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Nå har vi ikke vært syke i hele høst, bortsett fra forkjølelse da, som kommer og går litt - men i dag er det et eller annet som skjer medhele familien:

Vi hentet ungene fra overnatting klokka tre, og dro direkte på besøk til noen venner. Der så vi at minstejenta hang med nebbet og var slapp og varm. Feber. Bare sitte på fanget. Feberen kom og gikk litt i løpet av de tre timene vi var der. Hun la seg halv åtte, og nå sover hun helt rolig, uten feber.

Eldstemann har vært litt forkjøla, men nå i kveld hoster han og har vondt i halsen, og har ekstremt mye grønt snørr han snyter ut.

Hun midterste er normalt forkjøla, uten å være syk.

Mannen min klager over verk i skuldrene og ryggen, og er tett i nesa.

Jeg, som har vært god av forkjølelsen i tre uker, pga Sambucolen, har igjen blitt tett i nesa og litt slapp i formen.....

Så - nå er vi spente på hvordan natta blir, og hvor mange som må være hjemme i morgen.....!!!!!!!

Kan egentlig ikke klage - vi har vel brukt bare 2eller 3 sykt-barn-dager hver i hele 2007, jeg og min kjære, så vi holder oss jo stort sett friske da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da. :( Jeg synes vi har vært mye sjuke denne høsten også. Storebror var nede for telling igjen på torsdag ettermiddag, og jeg dro han med til legen på fredag etter en natt med over 40 i feber og ville feberfantasier - samt at halsen hans var mye verre enn dagen før. Resultatet var streptokokkinfeksjon og antibiotika i 10 dager... :(

Satser på at vi to andre holder oss friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...