Gå til innhold

Jeg = troll


Gjest rullekanin

Anbefalte innlegg

Gjest rullekanin

Er det bare pærebrus som ser på egsom et troll, eller er det flere?

Jeg har det kanskje med å si rett ut det jeg mener, men jeg er ikke ute etter å lage bråk.

Men for all del, jeg trekker meg ut dersom jeg er uønsket her.

Jeg var her myyyye før omlegginga, men har vært borte ganske lenge. Nå er jeg tilbake med nytt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinterstorm

Dette trollhysteriet har tatt helt overhånd, det var en slik periode på nyåret i fjor hvis jeg ikke husker feil. Da var alle utenom de som hadde kjente nick, troll.

Det er ålreit med friske debatanter og det er ikke så vanskelig å skille ut trollene her inne i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi har ingen grunn til å anta at du skulle stå bak trolling.

Forøvrig vil det være en fordel med færrest mulig spekulasjoner av denne typen, slike tråder er "mat" for troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rullekanin

Vi har ingen grunn til å anta at du skulle stå bak trolling.

Forøvrig vil det være en fordel med færrest mulig spekulasjoner av denne typen, slike tråder er "mat" for troll.

Ok,takk:o) Ville bare vite om jeg virkelig gikk under den betegnelsen hos flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett på deg som et troll.

Jeg synes ikke det kvalifiserer som 'trolling' å si at man er uenig med noen, selv om det gjøres med freske ord og uten å utdype sitt synspunkt.

Noen går til tider litt vel langt i sin 'freskhet', men ufint eller slemt er ikke det samme som trolling.

Trolling har vel blitt brukt om to 'hovedgrupperinger': Det ene er der det produseres mye spam, det andre er der trollet dirver bevisste provokajsoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megogmeg

Samboeren min sier jeg er et troll og det er jeg faktisk enig i :)

Gjør deg selv den tjenesten og ikke henge deg opp i dette her. La nå disse trollspekulantene holde på.

Selv synes jeg faktisk noen av disse trollene/trollet skaper litt action her inne og noen av kommentarene har jeg faktisk ledd meg skakk av hehe

Det er selvsagt ikke morsomt hvis de derimot plager eller er ufine med noen - det er litt vel trollete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg deler ikke den oppfatningen.

Jeg synes ikke du faller under den betegnelsen bare fordi du svarte litt krasst en eller annen gang. Sånn er det i diskusjoner overalt, også i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om det. Det er bare det at folk ikke tåler folk som sier sin oppriktige mening her inne. Ikke trekk deg ut, jeg liker deg og innleggene dine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på deg som et troll.

Jeg synes ikke det kvalifiserer som 'trolling' å si at man er uenig med noen, selv om det gjøres med freske ord og uten å utdype sitt synspunkt.

Noen går til tider litt vel langt i sin 'freskhet', men ufint eller slemt er ikke det samme som trolling.

Trolling har vel blitt brukt om to 'hovedgrupperinger': Det ene er der det produseres mye spam, det andre er der trollet dirver bevisste provokajsoner.

''Trolling har vel blitt brukt om to 'hovedgrupperinger': Det ene er der det produseres mye spam, det andre er der trollet dirver bevisste provokajsoner''

Når man faktisk sitter og lister opp grupperinger som dette, kan det tyde på at du har lite å bedrive tiden din med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke merket meg nicket ditt som trollaktig nei. Troll svarer noe helt vilt, tatt fra det blå, i enkelte tråder. Så lenge du holder deg til saken i svaret ditt ,så skal det vel noe til å bli troll :) Unødvendig trakkasering er unødvendig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket meg nicket ditt som trollaktig nei. Troll svarer noe helt vilt, tatt fra det blå, i enkelte tråder. Så lenge du holder deg til saken i svaret ditt ,så skal det vel noe til å bli troll :) Unødvendig trakkasering er unødvendig ;)

''Unødvendig trakkasering er unødvendig ;)''

Det er også unødvendig å skrive unødvendig to ganger i samme setning, når det holder med å skrive unødvendig èn gang. :-)

"Trakkasering er unødvendig ;)" fks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Unødvendig trakkasering er unødvendig ;)''

Det er også unødvendig å skrive unødvendig to ganger i samme setning, når det holder med å skrive unødvendig èn gang. :-)

"Trakkasering er unødvendig ;)" fks.

hehe, regnet med en kommentar på den unødvendige kommentaren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...