Gå til innhold

Webmaster- bytte nick

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Ja, jeg blir bare eldre jeg ogsaa, saa hvordan kan mitt nye nick : Angela26, komme automatisk uten aa skifte mail adresse? eller gaar det ikke ann?

Fortsetter under...

Gjest Isflaket
Skrevet

Det pleier å gå fint, men nå ser det ut til å være problemer. Pleier å gå inn på Min side, så Brukerprofil, men du får prøve igjen i morgen:-)

Gjest Angela26
Skrevet

Det pleier å gå fint, men nå ser det ut til å være problemer. Pleier å gå inn på Min side, så Brukerprofil, men du får prøve igjen i morgen:-)

Takk takk:-) Naa er det byttet!

Skrevet

Gratulerer med dagen - enten den nå var nylig eller er rett rundt hjørnet;-)

Gjest Angela26
Skrevet

Gratulerer med dagen - enten den nå var nylig eller er rett rundt hjørnet;-)

I maarra! Takk morsan:-)

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

Altså om få minutter:-)

Hehe, for aa vaere helt noyaktig saa ble jeg fodt halv 7 paa maarran:-) 6,5 timer igjen!

Skrevet

Takk takk:-) Naa er det byttet!

Og nå kan vi si gratulerer med dagen for i hvert fall er klokka på min pc 00:00 nå :D

Gjest Angela26
Skrevet

Og nå kan vi si gratulerer med dagen for i hvert fall er klokka på min pc 00:00 nå :D

Tusen takk:-D

Skrevet

Gracias!!:-)

Grattis med dagen om to minutter eller noe sånn. :)

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

Grattis med dagen om to minutter eller noe sånn. :)

Tackar saa mycket:-)

Gjest Angela26
Skrevet

Por favor!

*var det rett tro?*

hehe:-)

Por favor betyr vaer saa snill. De nada, (bare hyggelig) passer bedre kanskje:-)

Skrevet

hehe:-)

Por favor betyr vaer saa snill. De nada, (bare hyggelig) passer bedre kanskje:-)

OK. Husker det gikk spansk-kurs på TV da jeg var liten. Det jeg husker derfra, var "la maleta" (???) - koffert???!!!!

Gjest Isflaket
Skrevet

I maarra! Takk morsan:-)

Klokka e over tolv:-) Gratulere me da`n:-)

Gjest Hilsen Carl I. Hagen :-)
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen

Gjest Angela26
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen

Wow! Neimen er det deg!! Takk Carl;-)

Gjest Angela26
Skrevet

OK. Husker det gikk spansk-kurs på TV da jeg var liten. Det jeg husker derfra, var "la maleta" (???) - koffert???!!!!

Jepp:-) Maleta er koffert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...