Gjest misfornøyd kunde Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Kjøpte Blackout av Dior, fordi butikkdama skrytte så mye av denne. Og så kjøpte jeg fundation "Photogenic". Maskaraen smittet av, dvs jeg ble svart under øynene etter fem minutter. Fundatioen ser jeg nå er for tørr hud, selv om jeg utrykkelig ba om en som var god på fet hud og skulle matte ned. Hva ville dere gjort med dette? Kan jeg klage? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Om det står på den at den er for tørr hud, og du ba for en for noe helt annet, så har jo dama bak disken rett og slett gitt deg feil. Jeg ville gått tilbake og spurt om hun gjorde feil med vilje (at hun mener at den for tørr hud fungerer bedre for de med fet f eks), eller at hun ikke tenkt seg opp. Nå har jeg null peiling på sminke, men ber man om et produkt og får et annet, så er det klagegrunn. Ihvertfall få oppklart om du heller burde bruke denne. 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Da hadde jeg nok klaget...Du har jo fått feil. 0 Siter
Gjest misfornøyd kunde Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Da hadde jeg nok klaget...Du har jo fått feil. Ja, jeg er litt sjokka. Skal klage nå :-D 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Om det står på den at den er for tørr hud, og du ba for en for noe helt annet, så har jo dama bak disken rett og slett gitt deg feil. Jeg ville gått tilbake og spurt om hun gjorde feil med vilje (at hun mener at den for tørr hud fungerer bedre for de med fet f eks), eller at hun ikke tenkt seg opp. Nå har jeg null peiling på sminke, men ber man om et produkt og får et annet, så er det klagegrunn. Ihvertfall få oppklart om du heller burde bruke denne. ''eller at hun ikke tenkt seg opp'' meaning? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 ''eller at hun ikke tenkt seg opp'' meaning? Tenkt seg om :-). at hun ikke fulgte med på pakka hvordan hud den passa til. 0 Siter
Gjest om mulig enda mer misfornøyd kunde Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Tenkt seg om :-). at hun ikke fulgte med på pakka hvordan hud den passa til. Irritert. Fikk ikke bytta maskaren fordi jeg hadde brukt den. Hallo-hvordan ellers finne ut at den kladder??? sa til dama at jeg ikke likte å betale 250 spenn for noe sånt. men neida, fikk ikke bytta. kun kremen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Irritert. Fikk ikke bytta maskaren fordi jeg hadde brukt den. Hallo-hvordan ellers finne ut at den kladder??? sa til dama at jeg ikke likte å betale 250 spenn for noe sånt. men neida, fikk ikke bytta. kun kremen. Hvilken kjede dreier det seg om? Det kan hende jeg kan hjelpe deg her. Du har blitt behandlet dritdårlig i denne butikken. 0 Siter
Gjest om mulig enda mer misfornøyd kunde Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hvilken kjede dreier det seg om? Det kan hende jeg kan hjelpe deg her. Du har blitt behandlet dritdårlig i denne butikken. Estetiqe! 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Estetiqe! Jeg kan muligens hjelpe deg, men akkurat nå sitter jeg hjemme. Er det i Oslo/Akershus? Det kan hende jeg kan kontakte vedkommende og få tilsendt varer som jeg kan sende deg. Jeg har ikke bruk for sminke selv, men vi har byttet varer fra Esthetique før, vi sendte dem ulike hefter og vi har i tillegg fått tilsendt prøver derfra. Det er så og si ingen i mitt arbeidsmiljø som bruker spesielt mye sminke kan du si, så det spiller ingen rolle for meg hvem jeg sender disse produktene til. Vil du det eller ikke? 0 Siter
Gjest om mulig enda mer misfornøyd kunde Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg kan muligens hjelpe deg, men akkurat nå sitter jeg hjemme. Er det i Oslo/Akershus? Det kan hende jeg kan kontakte vedkommende og få tilsendt varer som jeg kan sende deg. Jeg har ikke bruk for sminke selv, men vi har byttet varer fra Esthetique før, vi sendte dem ulike hefter og vi har i tillegg fått tilsendt prøver derfra. Det er så og si ingen i mitt arbeidsmiljø som bruker spesielt mye sminke kan du si, så det spiller ingen rolle for meg hvem jeg sender disse produktene til. Vil du det eller ikke? Det høres supert ut! Men jeg bor på vestlandet! Det var snilt av deg. Men hva og hvordan????? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Akkurat mascaraen synes jeg ikke du kan forvente å få byttet.. ekspeditrisen kunne jo ikke vite at den ikke ville funke så bra på deg?.. jeg har dior blackout selv og er knallfornøyd. Det er også en av de mascaraene som selges best på esthetique. Men når det gjelder foundationen, bør du gå innom og si at du må ha fått feil type, ettersom du skulle hatt for fet hud og fikk for tørr hud. Til neste gang.. spør om de har en prøve først slik at du kan få prøvd foundationen hjemme før du kjøper den. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Bare gå tilbake og bytt det. Det gjorde jeg med en foundation for et par dager siden. Gikk helt fint. Det er ikke din feil at du har fått feil vare. Jeg ba om foundation for tørr hud, men fikk en for fet hud. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Det høres supert ut! Men jeg bor på vestlandet! Det var snilt av deg. Men hva og hvordan????? Jeg kan først sende inn en klage til Esthetique, så kan jeg kontakte deg her på DOL når jeg har fått snakket med dem. De skal ikke drive en slik policy, jeg støtter deg i denne saken. 0 Siter
flowy Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Irritert. Fikk ikke bytta maskaren fordi jeg hadde brukt den. Hallo-hvordan ellers finne ut at den kladder??? sa til dama at jeg ikke likte å betale 250 spenn for noe sånt. men neida, fikk ikke bytta. kun kremen. Du kan vel ikke forvente å bytte en brukt mascara? Mascara-smaken er forskjellig. Jeg vet om mange som er fornøyde med den mascaraen du nevner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.