Gå til innhold

Irritert!


Gjest Kjedelig å være sånn!

Anbefalte innlegg

Gjest Kjedelig å være sånn!

Aner ikke hvor dette innlegget kan passe inn hen, ingen steder antagelig.. Problemet mitt er at jeg blir veldig fort irritert, henger meg opp i bagateller, det påvirker livet mitt litt mer enn jeg skulle ønske. Så fort noen plystrer eller bråker unødvendig, kjenner jeg det bobler inni meg. Samboeren min har en tendens til å sitte å tukle med ting, riste på armer og bein, han klarer ikke å sitte stille og jeg blir så irritert til tider! Noen ganger må jeg gå ut av rommet f.eks., for å slippe unna litt.. Jeg synes jo sjøl at dette ikke er helt normalt, jeg vil ikke være sånn, men det er sånn. Om det har noe med meg å gjøre, at samboeren min og jeg bare ikke passer sammen helt (flytter nok snart fra hverandre) eller er det flere som har det sånn tro? I tillegg er jeg veldig nøye på ting hjemme, vil ha det pent og ryddig og har kanskje litt støv på hjernen... Noen tilbakemeldinger? (jada, vet at mange tror jeg er litt sprø så bare kom med det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Mange blir lett-irritert om de har mye å tenke på, f eks at kriteriene for å få diagnosen post-traumatisk-stress-syndrom er jo at man lett kan fare opp uten noen egentlig grunn.

Og jeg blir også lett-irritert om jeg har migrene og noen bråker, men jeg går og legger meg når jeg merker at ting begynner å plage meg. Kan det være noe sånt? Å ha andre kroniske smerter vil jeg tro også kan irritere nok i seg selv til at man tåler så mye annet.

Er det generellt mannen din som plager deg eller er det andre også? For er det bare han så kan det jo være at du bare "leter" etter ting å irritere deg over, pga du egentlig vil gå fra ham? Si gjerne fra om ejg er helt på villspor, men det er jo lettere å irritere seg over noen man ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blir lett-irritert om de har mye å tenke på, f eks at kriteriene for å få diagnosen post-traumatisk-stress-syndrom er jo at man lett kan fare opp uten noen egentlig grunn.

Og jeg blir også lett-irritert om jeg har migrene og noen bråker, men jeg går og legger meg når jeg merker at ting begynner å plage meg. Kan det være noe sånt? Å ha andre kroniske smerter vil jeg tro også kan irritere nok i seg selv til at man tåler så mye annet.

Er det generellt mannen din som plager deg eller er det andre også? For er det bare han så kan det jo være at du bare "leter" etter ting å irritere deg over, pga du egentlig vil gå fra ham? Si gjerne fra om ejg er helt på villspor, men det er jo lettere å irritere seg over noen man ikke liker.

JEG blir ofte irritert over bagateller når jeg er veldig sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjedelig å være sånn!

JEG blir ofte irritert over bagateller når jeg er veldig sliten..

Jeg aner ikke hva det kan være, alle kan lissom være inne på noe.. Føler meg jo ofte sliten så det kan jo være så enkelt som det.. Og det er ikke bare samboeren, men mest han ja.. Er jo han jeg er mest sammen med også..hm.. Men takk for tilbakemeldinger. Konklusjonen er vel uansett at det ikke er så mye å gjøre med akkurat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Jeg aner ikke hva det kan være, alle kan lissom være inne på noe.. Føler meg jo ofte sliten så det kan jo være så enkelt som det.. Og det er ikke bare samboeren, men mest han ja.. Er jo han jeg er mest sammen med også..hm.. Men takk for tilbakemeldinger. Konklusjonen er vel uansett at det ikke er så mye å gjøre med akkurat....

Det er masse å gjøre med saken! Første steg har du allerede gjort, du har innrømmet at du har et problem.

Nummer du er å finne ut hva som gjør det mest irritert og hvorfor. Skriv en dagbok, og klag i den? Og se om det er noe som går igjen, er det dager du har jobbet sent og er sliten du er mest var, dager du har vært med mange mennesker, dager du har vært ensom?

Neste steg er da å finne ut hva du kan gjøre for å løse det :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse å gjøre med saken! Første steg har du allerede gjort, du har innrømmet at du har et problem.

Nummer du er å finne ut hva som gjør det mest irritert og hvorfor. Skriv en dagbok, og klag i den? Og se om det er noe som går igjen, er det dager du har jobbet sent og er sliten du er mest var, dager du har vært med mange mennesker, dager du har vært ensom?

Neste steg er da å finne ut hva du kan gjøre for å løse det :-).

Ja, kan jo selvfølgelig prøve på det.. Finne ut hvorfor jeg er sånn. Men hva jeg så skal gjøre med det er jo usikkert da.. :P Takk for tipset, skal gjøre et forsøk jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er lei meg for noe blir jeg fort irritert for småting som overhodet ikke har noen betydning. Går som oftest ut over nærmeste familie selv om det ikke er deres feil at jeg er lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...