Gå til innhold

Er jeg en plage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg en plage for dere andre som er her inne? Ville dere helst at jeg skulle holde meg unna?

Får inntrykk av at det er det beatrixxx mener.

Jeg vil ikke love å holde meg unna, til det har jeg hatt for stor nytte av å være her inne, men hvis de som har mye i mot svar fra meg melder fra, så skal jeg la være å svare dem.

Gjest sitronkaramell
Skrevet

ikke for meg:) go for it:) God bedring! Du skal se det ordner seg:)

Skrevet

Nei, jeg synes overhode ikke du er noen plage! Nå er ikke psykiatri det forumet jeg er inne på så mye, men jeg synes du er oppegående, morsom og trivelig å snakke med på andre fora i alle fall. :o) Ikke stikk av da!

Gjest juleklem
Skrevet

Nei, du er ikke en plage for meg.

Jeg synes du har gitt meg mange gode svar på trådene mine gjennom den lille stunden jeg har vært her. :-)

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være lov å ha sine EVT "slitsomme" sider, særlig her på psyk-forum! Nå har jeg ikke fulgt med på deg, orio, så jeg kjenner ikke til bakgrunnen for at du evt. skulle oppfattes som slitsom. Men uansett synes jeg psyk-forum skal være et fristed for de som trenger noen å drøfte tankene sine med. Og så får den lese og svare som vil.

Skrevet

Selvsagt er du ingen plage, Orio. Jeg synes du gir nyttige svar på mine tråder i alle fall. Ikke bry deg om den kommentaren. Synes den virket litt useriøs jeg.

Håper du ikke forlater forumet, vi vil ikke miste deg her, skjønner du :)

Skrevet

Jeg har ikke følt meg plaget av deg nei, du er jo en ressurs her inne. Selv om du sliter selv så greier du jo å hjelpe mange andre også. Opp meg "nebbet" Orio og hev deg over slike kommentarer :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Du er på ingen måte en plage for meg i alle fall : )

Skrevet

Du plager ihvertfall ike meg. Jeg liker deg og svarene dine. :)

Gjest flyvende elefant
Skrevet

Du virker som et herlig empatisk menneske:)

Skrevet

Nei, nei, nei! Du er på ingen måte en plage Orio. Jeg leser gjerne det du skriver både på lyse og mørke dager! Ikke la en enkelt kommentar få for stor betydning. Fokusér da heller på alle som setter pris på deg her inne. Listen er jo laaang!

Skrevet

Du har ikke plaget meg. Tvert imot.

Av svarene du har fått ser du ikke ut til å være plagsom for andre heller.

;-)

mvh

Skrevet

Har aldri sett på deg som en plage. Jeg synes du har utrolig mange gode og nyttige svar og råd - det er godt å ha deg her, og jeg setter stor pris på din ærlighet og oppriktighet, men du må huske på å ta vare på deg selv også :-)

Skrevet

Hahaha, nesten samme innlegg som jeg hadde i går eller dagen før;o)

Jeg syns ikke du er en plage. Hvorfor mener noen det?

Jeg er ikke på psykiatri, men uansett syns jeg det er merkelig med mennesker som skal bestemme at noen er en plage ol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...