Gå til innhold

Jeg er lei av troll og har gjort noe med det..


Gjest pærebrus875

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    4

  • Lotte :o)

    2

  • pekkaline

    2

  • Jølsen

    2

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor i all verden går du ikke heller inn på Avkroken da? Der befinner det jo seg allerede masse dol'ere og eks-dol'ere. Hvorfor lage enda et nytt nettsted?

avkroken.egetforum.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget? At du er administrator og vet alt om alle? Blir forumet stort nok, så blir det trolling fra tid til annen. Og holder forumet seg lite, blir det kjeeeedelig, og langt mellom innleggene.

Lykke til, men jeg blir her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærebrus875

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197921062' post='3753985]

Hva er poenget? At du er administrator og vet alt om alle? Blir forumet stort nok, så blir det trolling fra tid til annen. Og holder forumet seg lite, blir det kjeeeedelig, og langt mellom innleggene.

Lykke til, men jeg blir her :)

Noen må jo nesten være admin så jeg ser ikke helt poenget ditt? Jeg ser ikke på meg som noe "overmenneske" over andre, jeg vil bare ha et fristed uten trolling og tullball. Der vi kan dele meningen på en saklig måte. Og forumet vokser jo ikke hvis alle sier at "men det er jo ikke medlemmer der!". Jeg lagde det også for 2 timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Jeg skal holde meg unna;o) Du ser jo på meg som et troll så...

Klarer du å svare saklig og ikke tulle, så kom og bli med du! Alle er velkomne, så lenge de liker å diskutere saklig ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Jeg er et troll, er det greit om jeg melder meg inn?

Om du med troll mener at du aldri går ut i sollys, har hale og buskete hår, klart, jeg bryr meg ikke hvordan du ser ut.

Mener du derimot at du vil melde deg inn bare for å trolle og skrive tullball, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Hvorfor i all verden går du ikke heller inn på Avkroken da? Der befinner det jo seg allerede masse dol'ere og eks-dol'ere. Hvorfor lage enda et nytt nettsted?

avkroken.egetforum.se

Fordi det er 4,7 millioner mennesker minst i Norge og ikke alle er verken på dol eller avkroken. Noen av de som ikke er verken her eller der kan jo kanskje finne noe intressant på mitt forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo nesten være admin så jeg ser ikke helt poenget ditt? Jeg ser ikke på meg som noe "overmenneske" over andre, jeg vil bare ha et fristed uten trolling og tullball. Der vi kan dele meningen på en saklig måte. Og forumet vokser jo ikke hvis alle sier at "men det er jo ikke medlemmer der!". Jeg lagde det også for 2 timer siden.

Grunnen til at jeg sa det, er at du virker mistenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det er sikkert spennende å få være Admin og prøve å organisere et forum, så på den bakgrunn forstår jeg motivasjonen din.

Men hvis du bare er ute etter et trollfritt forum, så finnes det mange av dem "der ute".

Det som gjør dol så utsatt, er muligheten til å være anonym og bytte nick i et kjør. Den er de alene om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det kan jo komme troll dit også.

Jeg er allerede på Dol og et annet lite forum, så jeg er vel egentlig "fullbooket". Jeg har nemlig hørt om noe som heter RL også, som jeg nå utforsker ;o)

Men altså, trollene leser vel her de også, så hvordan skal du sile ut hvem som er troll og ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197923420' post='3754047]

Det kan jo komme troll dit også.

Jeg er allerede på Dol og et annet lite forum, så jeg er vel egentlig "fullbooket". Jeg har nemlig hørt om noe som heter RL også, som jeg nå utforsker ;o)

Men altså, trollene leser vel her de også, så hvordan skal du sile ut hvem som er troll og ikke?

''Jeg har nemlig hørt om noe som heter RL også, som jeg nå utforsker''

Har du en lenke dit? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rullekanin

Klarer du å svare saklig og ikke tulle, så kom og bli med du! Alle er velkomne, så lenge de liker å diskutere saklig ;-).

Kjære pærebrus!

Kan ikke du vise meg hvor jeg har tullet henn? Please??

Nei, jeg tuller ikke nå, jeg vil at du skal komme med eksempler på hva som er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...