Lillemus Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Favorittbuksa mi er ei dongeribukse fra B-young. Har flere av samme merke, men de andre har samme fasong som denne og er ikke så gode. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Har for tiden kun 2 jeans som passer bra, og begge er Vero Moda... 0 Siter
Incubo Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg sliter med å finne bukser som passer..har lita rumpe, så finner jeg noen som strammer litt rundt rumpa så strammer de enda mer rundt hofta.. eller så passer den rundt hofta, men henger og slenger på rumpa..hehe.. Jeg finner meg _bare_ bukser på b young..litt forskjellige merker..er som regel de som ser litt ungdommelige ut.. Jeg er sånn høvelig slank, 168 cm høy og veier litt under 60 kg..men sliter med passform.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Ingen. Synes jeans (denim) er stygt. Liker best folk som kler seg pent, i penbukser osv. Alt annen stoff enn denim. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.