Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

onsdag skal jeg ha siste time med musikkterapauten jeg har hatt siden novenmber..vet ikke om jeg takler det, hun har vært så inderlig go`!!

satt og skrev hadet bra kort til henne i sted, begynte å strigråte bare av det!!

har fryktelig dårlig samvittighet for å si hade til henne, for jeg bare vet at jeg ser henne igjen!!!

vær så snill å si at jeg klarer meg gjennom onsdagen! vær så snill

Skrevet

katya, dette klarer du kjempebra! Du sier jo at du ser henne igjen, ta frem minnene og tenk på alle de hyggelige tingene dere har gjort sammen.

Lykke til!

Skrevet

Dette klarer du Katya!!!

Du er sterk!!!!

Vi er her ihvertfall for å støtte deg!!!

Skal tenke på deg!!! KOz

Skrevet

katya, dette klarer du kjempebra! Du sier jo at du ser henne igjen, ta frem minnene og tenk på alle de hyggelige tingene dere har gjort sammen.

Lykke til!

først vil jeg bare si: TUSEN TAKK FOR SVAR! bare det at dere svarte ga meg mot!

og til benzo: det jeg mente er at hun liksom ikke vet at vi sees igjen, det gjør vel ikke jeg heller..hun jobber nemlig på ullevål der jeg var innlagt, og jeg er fryktelig redd for at jeg blir innlagt igjen!!

til modell: hvordan går det med deg?? er du lagt inn? har tenkt på deg

ønsker begge to veldig lykke til! takk for all støtte...

stoooore styrkeklemmer fra

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære katya! Det er ikke alltid like lett å skulle ta avskjed med noen som man er glad i, setter pris på osv. For meg høres det på en måte ut som om du selv har valgt å acslutte, samtidig som du tror du vil komme til å møte henne igjen. Det er godt å få ut noen tårer som du har fått ut ved tanken på timen på onsdag- og tiden uten musikterapeuten. Du klarer deg helt sikkert gjennom denne timen, selv om den sannsynligvis vil oppleves anderledes enn de andre timene som du har hatt. Lykke til i morgen!

Skrevet

først vil jeg bare si: TUSEN TAKK FOR SVAR! bare det at dere svarte ga meg mot!

og til benzo: det jeg mente er at hun liksom ikke vet at vi sees igjen, det gjør vel ikke jeg heller..hun jobber nemlig på ullevål der jeg var innlagt, og jeg er fryktelig redd for at jeg blir innlagt igjen!!

til modell: hvordan går det med deg?? er du lagt inn? har tenkt på deg

ønsker begge to veldig lykke til! takk for all støtte...

stoooore styrkeklemmer fra

Er ikke innlagt. Heldigvis. Jeg nektet og da sa de at hvis jeg spiste så og så mye og ikke kastet opp var det greit foreløpig....

Det har gått fint med meg de siste 3dagene. Har ikke spist så mye, men har ihvertfall spist og ikke kastet opp!!!

HVordan går det med deg nå da???

Håper du har det bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...