Gå til innhold

Gavehjeeeelp..

Gjest Miha

Anbefalte innlegg

Kjæresten er 35 år, Hobbyer er jakt, fiske, hunder og friluftsliv. Står endel på ski. Har "alt" av utstyr til friluftsliv såvidt jeg vet. Kjøpt seg "ny" bil i høst. Har hus og hytte. Liker ikke å lese. Skulle hatt seg ny mobil, men den han ser på koster 3000 med "riktig abb" ennå, så det blir for dyrt.

Smykke fikk han til bursdag.

Hva skal en finne på da???

Er alltids klær og parfyme, men... er litt kjedelig det synes jeg. Er utrolig dårlig på å finne gaver. Men har lyst til å gi ham noe som viser hvor mye jeg setter pris på ham.

Pris ca 1000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kniver. Finnes serier med kniver som du kan "hjelpe" han å samle på. Det slo an hos den fiskeren jeg hadde her en gang i tiden. Nå ble det bare med den kniven i serien da her i gården... Brusletto feks. Nå finner du kniver de fleste plasser de selger tur/fiske/friluftsutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ALLTID noe nytt i duppe-ditt-sjangeren som passer til jakt/friluft/ski. ALLTID! Gå inn på en sportsbutikk og spør hva det nyeste/hotteste er, så får du nok hjelp.

Min mann er skientusiast, og skistrømper uten sømmer er populært og kjærkomment. Det kan man visst heller ikke få for mye av, de finnes i tykke og tynne varianter, spesialsydd for høyre og venstre fot osv.

Varmesåler er også smart.

Skibriller med utskiftbart glass for ulike værforhold.

Jernia selger i år en lommelykt med beltekutter og div. annet morsomt. Den kan jo være noe til den nye bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...