Gå til innhold

Da er det juleferie :-)


Gjest Flyvende moikaner

Anbefalte innlegg

Gjest Flyvende moikaner

Vil bare ønske alle en riktig god jul!

I år er jeg, for første gang på mange år, glad for at det er jul, og jeg er ved godt mot. Etter en svære begivenhetsrik høst, med psykose og studier, innleggelse og medisinering og studier som holdt på å ryke....fant jeg igjen tilbake til noe av det jeg kan være, disse siste dagene.

Jeg er evig takknemlig for at jeg bor i psykiatri Norge og ikke et annet (u) land. Og svært takknemlig over alle de gode hjelperne som finnes der ute!

Jeg vet at jeg vil ha livet, og jeg har vært til bunns noen ganger nå. Dette håper jeg var siste runde! :-)

Ja, så jeg håper alle kan finne noe å glede seg over i julen, fra små ting til store. Ett eller annet finnes det å glede seg over, i dette livet vi har.

Håper alle får ihvertfall noen gode øyeblikk i julen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Flyvende moikaner

Hyggelig å lese noe positivt,god jul til deg : )

God jul D*lilith :-)

Håper familien din og du får det hyggelig på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flyvende moikaner

Dette var hyggelig å lese :-) Håper du får en god jul - og nyttårsfeiring :-)

Ja, nyttårsfeiringen er ikke helt i boks enda.

God jul Jente 31 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Grrrr.. hater Jula :P

Men.. god juuul!! =)

*ferdig med og kjøpe presanger her også.-.. phuuu... men må ryddes en masse.. Og jeg fikk feber og forkjølelse i forigårs.. så det blir hektiskt siste dagene.. ligger aviser overalt her.. pffff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...