Gå til innhold

var hun utro?


Gjest guttt

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som var på kulebord uten meg her om dagen. Morgenen etter fortalte hun at hun hadde sittet og snakket med en venn, og så når hun gikk på do hadde han fulgt etter inn og låst døren. Så hadde han begynt å kysse henne på halsen og prøvd å kysse henne på munnen, men hun dyttet han bort og sa hun var sammen med meg. Det var det hun sa til meg.men så fant jeg et innlegg på et forum hun bruker, der hun spurte brukerne om hun hadde vært utro, og da skrev hun at i et lite øyeblikk hadde hun blitt fortapt i han og kysset han tilbake på halsen. Men ikke på munnen. Jeg sa til henne at jeg hadde funnet innlegget, det var jo litt dårlig gjort av meg det også. Men det var jævlig ekkelt for meg å finne det. Jeg ble helt slått ut og ble kvalm og totalt utenfor i 2 dager etterpå. Tenk at hun var betatt og oppslukt i noen andre enn meg, om enn bare ett sekund eller to. Men likevel synes jeg det var bra at hun dyttet han unna da, men hun kunne kanskje ha gjort det litt tidligere? Jeg er så usikker på hva jeg skal tenke, selv om jeg ikke har noen grunn til å være spesielt sint på henne. Hun har "nesten" ikke gjort noe galt.. Men det er så fælt å tenke på at hun kysset ham på halsen, det er en veldig intim plass å kysse noen , og noen andre enn kjæresten sin da!!! Jeg er lei meg, men prøver å late som om jeg er kommet over det nå, men jeg tenker på det hele tiden. SÅ utrolig ekkelt! Er det jeg som overdriver her? Er jeg for sjalu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Alle har lov til å være sjalu. Det er jo ikke noe merkelig at du føler deg sjalu når du vet at jenta di ble kysset på halsen av en annen mann, og at hun et lite (svakt) øyeblikk ble litt betatt.

Men samtidig så må du sette pris på at hun var ærlig med deg, og at hun dyttet ham bort og ingenting alvorlig skjedde.

Jeg syntes ikke at hun var utro, men jeg kan jo godt forstå at du syntes at dette er fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har lov til å være sjalu. Det er jo ikke noe merkelig at du føler deg sjalu når du vet at jenta di ble kysset på halsen av en annen mann, og at hun et lite (svakt) øyeblikk ble litt betatt.

Men samtidig så må du sette pris på at hun var ærlig med deg, og at hun dyttet ham bort og ingenting alvorlig skjedde.

Jeg syntes ikke at hun var utro, men jeg kan jo godt forstå at du syntes at dette er fælt.

At hun kysset en fyr i fylla på halsen, kan knapt sies å være noe big deal. Men langt verre er det jo at hun løy til deg - det vil si, ikke fortalte dette. Det er i mye øyner mye verre.

På den andre siden fortalte hun deg om hendelsen som sådan, så hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å legge dette bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun var utro eller ikke er det vel bare dine definisjoner av det som bestemmer?

Om jeg sier at "For meg hadde det aldri vært akseptabelt og hun hadde gått på huet og ræva ut!" mens en annen svarte:"Isj, det er da ikke noe å bry seg med!" - hvem skulle du hørt på da? Nei, lytt til deg selv du.

Skal jeg alikevel si noe så vil jeg tro hun ble temmelig prepleks og overrumplet og ikke klarte å skyve ham unna før hun fikk summet seg litt. Tror ikke du skal legge så mye vekt på dette, hun fortalte deg tross alt alt rett etterpå slik at du skulle få vite det fra henne og ikke høre løse rykter som fort gjør en fjær til fem høns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...