Gå til innhold

Helosan - salve


Gjest på forhånd takk for hjelpen :)

Anbefalte innlegg

Gjest på forhånd takk for hjelpen :)

Kan dere hjelpe meg tro ?

Kjøpte for en tid tilbake grønn Helosan salve (for beina mine) i en Europris butikk (var på handletur, har ingen Europris butikk i nærheten av der vi bor).

Jeg har de siste årene hatt forferdelige føtter, mye tørr hard hud som sprekker :( Har gått jevnlig til fotpleier (en gang i måneden) for å holde føttene mine i sjakk.

Så kom jeg over denne salven, og som alltid, ja ja ingenting skal være uprøvd, tenkte jeg. Og det er bare helt fantastisk, føttene mine har vært sååååå fine, de blir bare bedre og bedre. Fotpleieren min trodde nesten ikke sine egne øyne da jeg var på behandling nå sist, mange mange år siden hun har sett føttene mine så fine :)

Vet dere om andre butikker jeg kan få tak i denne salven ?

Apotek, Helsekost el.l. ........ er snart tom for salve, og jeg kommer nok ikke i nærheten av noen Europris butikk den nærmeste tiden .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hjernetrimmern

Den selges på apoteket ja. Der jeg jobber, har vi hvertfall den blå...så da burde vi jo i det minste klare å bestille den grønne, hvis den ikke er lagervare.

Kan jo være litt forskjell på kjedene kanskje...

Jeg ville ringt å forhørt meg litt rundt jeg, hvis det er flere apotek i distriktet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...