Gå til innhold

slitsomt


Gjest 235426

Anbefalte innlegg

Har en veninne som er både hyggelig og grei, men til tider kan hun være litt slitsom...misforstår lett, og man føler at man må være forsiktig med hva en sier osv.

Så får en høre ting ved en senere anledning, " hvorfor gjorde du det, og hva mente du med det da og da osv" . Dette gjør meg veldig sliten, og vet liksom aldri helt hvor jeg har henne.

Når jeg sier hva jeg faktisk mener, har hun problemer syns jeg å se saken fra to sider, og da blir det atter en ny diskusjon fra hennes side. Har vel følt at jeg noen ganger har sagt unnskyld for noe jeg etterpå tenkte at hallo,var dette Egentlig noe å si unnskyld for?? Noen fler som kjenner seg igjen her? .Blir sliten av hele greia.Samtidig er hun veldig snill og god, men dette blir jeg veldig sliten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...