frosken Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg er på en hytte i fjellheimen, og innbiller meg at det her er så lite forstyrrelser at jeg skal få vært svært flittig. Men så var det dette med dol da... Alt ok? 0 Siter
Sukk Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Jeg er på en hytte i fjellheimen, og innbiller meg at det her er så lite forstyrrelser at jeg skal få vært svært flittig. Men så var det dette med dol da... Alt ok? Hei :-) Jeg er ikke spesiellt flittig. Men har langfri. Kjedelig her for tiden, og det er ikke mye man får gjort. Prosjektet nå er trening av hest. 0 Siter
vanilje Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hei :-) Jeg er ikke spesiellt flittig. Men har langfri. Kjedelig her for tiden, og det er ikke mye man får gjort. Prosjektet nå er trening av hest. sniker meg inn for å si heia til sukket, long time etc :-) er lov å sende mail vettu ;-)) 0 Siter
Sukk Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 sniker meg inn for å si heia til sukket, long time etc :-) er lov å sende mail vettu ;-)) Har ikke adressen lenger. Men jeg lurer jo på hvordan det går med deg.. Har ikke vært her inne å lest på en evighet.. så mye å sette seg inn i... ;-) tør ikke akkurat å gi ut Sukk sin adresse her.. eller kan jeg det...? *husker ikke regelverket* 0 Siter
vanilje Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Har ikke adressen lenger. Men jeg lurer jo på hvordan det går med deg.. Har ikke vært her inne å lest på en evighet.. så mye å sette seg inn i... ;-) tør ikke akkurat å gi ut Sukk sin adresse her.. eller kan jeg det...? *husker ikke regelverket* helt greit å legge ut anonyme adresser her [email protected] blir glad for noen ord :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.