Gå til innhold

Lei meg....


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

I et forsøk på å fokusere på noe hyggelig, for en gangs skyld, så la jeg inn en tråd på åpent hvor jeg ba om at man kunne legge ut favorittjulesangen sin.

Men fikk høre at det ikke var på sin plass å legge ut en sånn tråd, for jeg måtte jo tenke på alle som har det fælt i jula.

Ikke det at jeg gleder meg til jul selv, men det hjelper da ikke sitte å sture. Liker julesanger jeg og får meg i bedre humør.

Dette såret meg, ble svært lei meg, og nå tror jeg at jeg tar en pause fra dol en stund. Takk til alle dere som har svart meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    4

  • Orio

    4

  • frosken

    2

  • Mikkaela_rev

    1

Mest aktive i denne tråden

Nå er du veldig sårbar, fnugg, siden du gidder å bry deg med den småsure kommentaren.

Julesangtråden var et bra initiativ - selv om det selvfølgelig også finnes mange som ikke gleder seg til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke stikke av fra alle greie folka som er på DOL, tross alt;)

Jeg har ikke sett tråden din, men folk er forskjellige og har ulike meninger om mangt og meget. Ikke noe å ta på vei for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også at det var en hyggelig tråd. Ikke vær lei deg pga en bruker som ikke liker jula. Gruer meg til jula jeg også, men den kommer enten vi vil eller ikke. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke blir for lenge borte.

Jeg synes det var en koselig tråd, et forsøk på å fokusere på noe som er positivt ved jula, ikke bare stress og mas og påtvunget hygge.

Jeg så den kommentaren du fikk, og jeg synes den var helt idiotisk. Det blir jul, og julen er noe mange er veldig opptatt av, de som vil forholde seg minst mulig til julen bør hoppe over innlegg med "jul" i tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Hidi har issues - la dem bli hos henne, og ikke la dem komme inn på deg.

Du fikk ett kjipt svar, ett negativt - og resten positive, det burde si sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annet nick

For en tullete tilbakemelding da?! Det er vel bare hyggelig å høre hva som er folks favorittjulesang vel? Sikkert bare en som hadde en dårlig dag vettu. Har ikke sett tråden jeg, men det høres ut som en koselig førjulstråd det, bortsett fra den sure kommentaren. Ikke bry deg om det, det er alltid en eller annen som slenger med leppa her inne, det er vel kanskje litt av "sjarmen at det er forskjellige mennesker her.

At andre har det fælt er vel ingen unnskyldning for at _alle_ skal sture hele tiden? Da kan man ikke leve et godt liv. Det er _alltid_ mange andre som har det verre enn en selv her i verden dessverre, men det må være lov å kose seg med en julesang likevel.

Ha en god jul fnugget, og prøv å ikke ta deg nær av sleivspark selv om det kan være vanskelig når man er litt ekstra sårbar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange positive svar, og så velger du å fokusere på det ene som var surt? Man kan ikke tekkes alle, sånn er det bare. Samme hvor perfekt man måtte være kan man ikke det. Det blir helt tullete å slutte på dol på grunn av det der, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den tråden var morsom. Vi kan da ikke gå rundt å sture fordi det finnes mennesker som ikkeliker jula?!!

Da må vi slutte å spise også da, for det finnes millioner av mennesker som ikke har mat.

Nei, ikke vær lei deg du, men gled deg over alt du kan glede deg over!!!

Jeg er fullstendig klar over at det er mange som ikke gleder seg til jul, men jeg akter ikke å la være å glede meg pga det. Hva hjelper det?

God jul, og kos deg med julesangene! Musikk er terapi, så bruk det hele året:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er du veldig sårbar, fnugg, siden du gidder å bry deg med den småsure kommentaren.

Julesangtråden var et bra initiativ - selv om det selvfølgelig også finnes mange som ikke gleder seg til jul.

Vet det, er ekstremt sårbar for tiden. Tåler omtrent ingenting og lar den minste ting gå innpå meg. Det er som jeg ikke har et fungerende forsvar for tiden, og de meste er vondt og uoverkommelig. Har bestemt meg for å holde en lav profil - selv om ikke det er min sterkeste side....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den tråden var morsom. Vi kan da ikke gå rundt å sture fordi det finnes mennesker som ikkeliker jula?!!

Da må vi slutte å spise også da, for det finnes millioner av mennesker som ikke har mat.

Nei, ikke vær lei deg du, men gled deg over alt du kan glede deg over!!!

Jeg er fullstendig klar over at det er mange som ikke gleder seg til jul, men jeg akter ikke å la være å glede meg pga det. Hva hjelper det?

God jul, og kos deg med julesangene! Musikk er terapi, så bruk det hele året:o)

Takk for det! Er ikke blant de som gleder meg til jul, men jeg er veldig glad i julesanger og prøvde etter beste evne å få litt julestemning, tross alt. Tror ikke jeg hadde brydd meg om den kommentaren til vanlig, men nå er jeg kjempesårbar, merker jeg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traaden var fin den, fnugget:-) Proev aa hev deg over slike kommentarer.Man kan ikke tekkes alle, det opplever vi alle sammen innimellom.

Takk:) Det er sant, ting "skjærer" seg litt mer enn vanlig for tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...