Gå til innhold

et annet spm.. hvor ofte er dere på DOL?


The Punisher

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stadig vekk, varierer litt med formen og om jeg har noen prosjekter på gang som jeg bruker pcen til. Når jeg først logger på pcen pleier jeg ta en tur innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her stort sett når jeg har eksamener på gang som jeg egentlig burde ha lest til;) Så det går i perioder. Uff, skulle vært flinkere til å lese gitt, menmen..nå er det ferie!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel hver dag - og som oftest flere ganger om dagen.

I juleferien reiser vi til svigermor, som ikke har internett-tilkobling - så da skal jeg avvennes...

Men jeg kommer nok tilbake til dere 30. desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

For meg er dol blitt en vane, og det forste jeg gjor naar jeg vaakner om maarran er aa se innom her en tur:-) Da sitter jeg aa super i meg nylaget kaffe, mens jeg sakte vaakner opp. Ellers tar jeg meg noen turer innom i loepet av dagen, alt etter som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg har stått opp tidlig og ikke trenger å dra så tidlig på jobb, er jeg innom ved disse tider. Dersom jeg har anledning er jeg innom en tur ved ettermiddags- eller kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 ganger daglig om jeg er hjemme hele dagen. Ikke lenge av gangen, men mye interessant på Åpent Forum synes jeg. Titter litt innom de andre forum også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på jobb om dagen titter jeg ofte innom DOL rett før leggetid. Er jeg hjemme på dagtid tar jeg gjerne en tur innom tre-fire ganger i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe interessant som foregår, artige diskusjoner o.l.kan jeg henge her lenge av gangen. Er som regel pålogget og har dol-sida liggende oppe ;-) Men jeg er aldri på dol når jeg er på jobb!! Det er kun en liten titt innom på ettermiddag, og ellers med varierende lengde da de kveldene jeg bare henger hjemme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...