Gå til innhold

Noen her?


Orio

Anbefalte innlegg

God natt :-)

Hilsen fra den skimisjonerende

God natt.

Jeg tror jeg får starte min egen misjonering: bål på peisen og varm kakao, det er det vinteren er skapt for. Og gjerne litt snø, så det blir pent å se ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    19

  • cathlin

    10

  • frosken

    4

  • pekkaline

    3

Mest aktive i denne tråden

I mine mer desperate øyeblikk har jeg vært inne på tanken, å ta en røyk er nesten den eneste akseptable grunnen til å gå ut og være litt for seg selv. Som det er må jeg nøye meg med å gå på do, og det begrenser seg selv hvis ikke hele selskapet skal tro maten er bedervet.

Akkurat nå sitter jeg og vurderer om jeg skal ta en imovane eller ikke. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å ligge våken til tre, for så å finne ut at uansett er for sent å ta en imovane.

Jeg sitter og tenker på om det fins andre sosialt akseptable grunner til å ta pauser. hm... kanskje at du må sjekke noe på internett.

Skjønner imovanedilemmaet. Jeg har gjort begge deler selv, ventet for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt.

Jeg tror jeg får starte min egen misjonering: bål på peisen og varm kakao, det er det vinteren er skapt for. Og gjerne litt snø, så det blir pent å se ut.

Du burde prøve en dæsj med Amaretto i den kakaoen, det er nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og tenker på om det fins andre sosialt akseptable grunner til å ta pauser. hm... kanskje at du må sjekke noe på internett.

Skjønner imovanedilemmaet. Jeg har gjort begge deler selv, ventet for lenge.

Det hender jeg hjelper til på kjøkkenet, men det er ikke alltid det er noen god strategi heller. Kommer an på hvor mange som vil hjelpe til, og hvor "kaotisk" det virker. Noen ganger gjør det bare vondt verre.

Jeg tror jeg skal satse på en imovane, å ligge søvnløs er ingen løsning, hvis jeg ikke ønsker å gå helt i oppløsning, da. Det har jeg ikke tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt euforisk..

Høres alvorlig ut. Tror du det går over av seg selv? Eller må vi bare vente på sommeren og den naturlige avvenningen fra skigåing som følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres alvorlig ut. Tror du det går over av seg selv? Eller må vi bare vente på sommeren og den naturlige avvenningen fra skigåing som følger med?

Jeg ble plutselig så stiv i maska av imovane. Har du merket noe til det? Ble ikke det i starten, men etterhvert blir jeg så stiv i maska at jeg hadde endt opp som ei midlertidig rynka rosin hvis jeg brukte det hver natt. En gang i uka er det huden min makter nå.

Så derfor dette melatonineksperimentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg hjelper til på kjøkkenet, men det er ikke alltid det er noen god strategi heller. Kommer an på hvor mange som vil hjelpe til, og hvor "kaotisk" det virker. Noen ganger gjør det bare vondt verre.

Jeg tror jeg skal satse på en imovane, å ligge søvnløs er ingen løsning, hvis jeg ikke ønsker å gå helt i oppløsning, da. Det har jeg ikke tid til.

God plan. Håper du får sove godt:-)

Kom på at hvis du gir deg selv et puslespill i julegave, så kan du bruke det som en unnskyldning, at du må legge det ferdig innimellom. Eller, nei, jeg tror du finner ut av noe.

Jaja. Min plan er å drikke masse kaffe;-)

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plutselig så stiv i maska av imovane. Har du merket noe til det? Ble ikke det i starten, men etterhvert blir jeg så stiv i maska at jeg hadde endt opp som ei midlertidig rynka rosin hvis jeg brukte det hver natt. En gang i uka er det huden min makter nå.

Så derfor dette melatonineksperimentet.

Jeg har ikke merket noe til det. Det har kanskje med hvor mye/hvor ofte du trenger det?

Hvordan virker melatonin? Jeg har hørt en del om det, det skal være så fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres alvorlig ut. Tror du det går over av seg selv? Eller må vi bare vente på sommeren og den naturlige avvenningen fra skigåing som følger med?

Jeg vet ikke. Vi bør kanskje følge litt med og se hvordan det hele utvikler seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke merket noe til det. Det har kanskje med hvor mye/hvor ofte du trenger det?

Hvordan virker melatonin? Jeg har hørt en del om det, det skal være så fantastisk.

Første kvelden jeg prøver det. Det er visst et søvnhormon i kroppen. Og nå tilfører jeg litt ekstra. Jeg håper på virkning, men jeg er helt ute å kjøre med sovingen nå så jeg vet ikke. Jeg tror i hvert fall jeg skal prøve å legge meg nå, siden det er over en time siden jeg tok den.

Håper du får sove. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan. Håper du får sove godt:-)

Kom på at hvis du gir deg selv et puslespill i julegave, så kan du bruke det som en unnskyldning, at du må legge det ferdig innimellom. Eller, nei, jeg tror du finner ut av noe.

Jaja. Min plan er å drikke masse kaffe;-)

God natt.

Jeg har puslespill liggende, det er en av mine "overlevelsesstrategier", jeg kan i hvert fall bruke det til å roe meg ned og samle tankene mellom slagene.

Kaffe drikker jeg lite av, og når jeg allerede er anspent synes jeg det øker angsten.

Du skal se at etter jul er jeg det eneste mennesket i verden som har begynt å røyke etter at jeg ble voksen. Får bare håpe jeg får være i fred på sykehuset etter at lungene har kollapset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kvelden jeg prøver det. Det er visst et søvnhormon i kroppen. Og nå tilfører jeg litt ekstra. Jeg håper på virkning, men jeg er helt ute å kjøre med sovingen nå så jeg vet ikke. Jeg tror i hvert fall jeg skal prøve å legge meg nå, siden det er over en time siden jeg tok den.

Håper du får sove. God natt!

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Vi bør kanskje følge litt med og se hvordan det hele utvikler seg:-)

Overdreven skigåing og entusiasme for snø og is kan være alvorlig. Før vi vet ordet av det er hun første frosk alene på ski til norpolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdreven skigåing og entusiasme for snø og is kan være alvorlig. Før vi vet ordet av det er hun første frosk alene på ski til norpolen.

hehehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har puslespill liggende, det er en av mine "overlevelsesstrategier", jeg kan i hvert fall bruke det til å roe meg ned og samle tankene mellom slagene.

Kaffe drikker jeg lite av, og når jeg allerede er anspent synes jeg det øker angsten.

Du skal se at etter jul er jeg det eneste mennesket i verden som har begynt å røyke etter at jeg ble voksen. Får bare håpe jeg får være i fred på sykehuset etter at lungene har kollapset.

''Du skal se at etter jul er jeg det eneste mennesket i verden som har begynt å røyke etter at jeg ble voksen.''

Lol:-) Du kan f.eks begynne å røyke sigar uten å trekke røyken ned i lungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du skal se at etter jul er jeg det eneste mennesket i verden som har begynt å røyke etter at jeg ble voksen.''

Lol:-) Du kan f.eks begynne å røyke sigar uten å trekke røyken ned i lungene.

Det er ikke litt spesielt å ta med en sigar ut på trappa for å røyke? En god sigar skal vel nytes lenge, med et konjakkglass i den ene hånden og ild på peisen, i et bibliotek på en engelsk herregård, av en eldre gentleman med vinrød røkejakke? Eneste som stemmer med det bildet måtte være konjakken. Blir nok ingen sigar på meg, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...