Gå til innhold

Knullekompis


Gjest bobobo

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23 som ikke har så mye erfaring seksuelt. For et år siden ble jeg kjent med en snill fyr (samme alder) som jeg har hatt sex med noen ganger, men jeg er ikke interessert i å ha noe forhold til ham. Klarer liksom ikke å være forelsket i ham. Ser på ham mer som en venn. Men vi har altså sex innimellom som vi begge har glede av (han er veldig god i senga ;-)). Ingen utnytting fra noens side. Tror ikke at han er klar for å gå inn i noe forhold til noen nå.

Det å ha sex med ham gjør at jeg får mer selvtillit i senga og får mer erfaring selvsagt. Føler ikke at dette har noen ulemper for meg. Men jeg har lest noe om at man skal være forsiktig med å ha sex med andre enn de man er i et forhold med pga faren for å bli såret og sånn.

Hva synes dere? Er det greit å ha knullevenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta

Det viktigste i en sånn situasjon er at begge er enige om "hva det er". Altså at dere begge to er enige om at dere kun er venner som har sex. Har man ikke snakket om det på forhånd kan det fort bli litt styr, spesielt om den ene legger mer i det enn den andre.

Man kan få mye bra ut av å ha en elsker, ingen tvil om det. Så er dere begge enige om at dette er en god løsning for dere, så stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis begge synes det er greit, så ser jeg ingen grunn til at det kan være galt. Men det er selvsagt en risiko for at en av dere får følelser for den andre, men det får dere ta hvis det skulle dukke opp. bare kose dere så lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjellunn

Det er helt greit, men du kan bli såret til slutt. Jeg hadde en slik venn i mange år, (var på din alder da), og det fungerte alldeles utmerket. Helt til det "ble slutt", og jeg ble kjempelei meg og såra, ikke fordi jeg ville ha ham som kjæreste, men fordi han ikke ville ha meg. Forstå det den som kan. Men sånn i ettertid skjønner jeg jo at det var masse følelser involvert, og muligens hadde det vært bedre om vi hadde prøvd å være ordentlig sammen istedet (man MÅ jo ikke gifte seg eller bli samboere eller få barn, særlig ikke når man er såpas ung). Det er en del fine ting med kjæresteforrhold jeg i ettertid fant ut at manglet, og som jeg nok savnet.

men jeg angrer ikke, og det fungerte jo utmerket i årevis. Spennende var det også, og den beste sexen jeg har hatt faktisk. Egentlig vil jeg anbefale det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en elsker selv jeg i min single periode. Ikke noe problem det. Vi hadde klare avtaler på hva som skulle skje dersom en av oss ble interessert i en annen osv da. Bare kos deg, bruk prevensjon og nyt det hele. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener sex er noe som bør deles av to som elsker hverandre.

Min mening ;0)

Sex med en man elsker kan ikke sammenlignes med kompis-sex, det er helt klart! Sex med sin elskede er vidunderlig på mange flere plan enn et knull med en kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en elsker selv jeg i min single periode. Ikke noe problem det. Vi hadde klare avtaler på hva som skulle skje dersom en av oss ble interessert i en annen osv da. Bare kos deg, bruk prevensjon og nyt det hele. :o)

Overraskende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en man elsker kan ikke sammenlignes med kompis-sex, det er helt klart! Sex med sin elskede er vidunderlig på mange flere plan enn et knull med en kompis.

Ikke helt enig der... Sex med en man ELSKER å ha sex med, er jo også sinnsykt digg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns dette høres helt supert ut for dere begge. En viss fare for at en av dere faller mer for den andre enn omvendt, eller at en ender opp såret om en avslutter før den andre ønsker. men jeg tenker ingen dør av sorg ;0)

You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt enig der... Sex med en man ELSKER å ha sex med, er jo også sinnsykt digg da.

Jeg likte godt å ha sex med elskeren min, men da jeg traff kjæresten min og hadde sex med ham ble det noe helt annet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...