Gå til innhold

Filmen Red Shoes.


Gjest Isflaket

Anbefalte innlegg

Gjest Isflaket

Noen som vet på hvilken kanal og når i denne julen:-)

Han gutten som sparer til røde sko til sin døende mor?

Tradisjonell grine-stund her i huset da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingemanns kjære

Vet ikke svaret, men du verden hvor vakker den filmen er og hvor jeg gråter når jeg ser den. Gråter nesten med tanken allerede nå. :-)

Må inn og sjekke svar senere igjen. Håper du får svar, forresten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Vet ikke svaret, men du verden hvor vakker den filmen er og hvor jeg gråter når jeg ser den. Gråter nesten med tanken allerede nå. :-)

Må inn og sjekke svar senere igjen. Håper du får svar, forresten. :-)

Det er den vakreste, mest rørende grinefilmen jeg kan huske å se:-) Logger du inn på p4`julekanal på nettet, så kommer sangen, fra filmen, med jevne mellomrom:-) Håper noen vet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingemanns kjære

Det er den vakreste, mest rørende grinefilmen jeg kan huske å se:-) Logger du inn på p4`julekanal på nettet, så kommer sangen, fra filmen, med jevne mellomrom:-) Håper noen vet:-)

Hmm ser dårlig ut med tanke på at noen vet... sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isflaket

Huff... er kanskje eneste måte å finne ut av det på. :-)

Har sjekket på dagbladets programsider, til og med torsdag, og det ser ikke bra ut..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingemanns kjære

Har sjekket på dagbladets programsider, til og med torsdag, og det ser ikke bra ut..:-(

Hmm... må jeg rett og slett ut og se om den finnes på dvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...