Gå til innhold

Frosken og togli


Dorthe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bra du tar arbeidsoppgavene dine alvorlig Dorthe! Her er et kort resyme, så vet du hva du har å gjøre:

*Vindusmaling.

*Bake pepperkakehus.

*Lage marsipankuler med nonstop på. Etterpå må man selvsagt spise dem opp. Det er halve moroa ;-)

Vi forventer referat og resultater! *ser strengt på Dorthe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra å se at du har våknet opp! Du har ikke så mye tid igjen nå til å bli ferdigkurset til jul.

Er julekaka bakt??? Hvis ikke, må dere både bake den og gjøre en av de andre oppgavene i morgen.

Formanende førjulshilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du tar arbeidsoppgavene dine alvorlig Dorthe! Her er et kort resyme, så vet du hva du har å gjøre:

*Vindusmaling.

*Bake pepperkakehus.

*Lage marsipankuler med nonstop på. Etterpå må man selvsagt spise dem opp. Det er halve moroa ;-)

Vi forventer referat og resultater! *ser strengt på Dorthe*

Men jeg har ikke så mange smertestillende, i dag har det gått to og jeg er helt død etter å ha pyntet og vasket huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra å se at du har våknet opp! Du har ikke så mye tid igjen nå til å bli ferdigkurset til jul.

Er julekaka bakt??? Hvis ikke, må dere både bake den og gjøre en av de andre oppgavene i morgen.

Formanende førjulshilsen

Jeg har allerede lagt fram planen for deg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke så mange smertestillende, i dag har det gått to og jeg er helt død etter å ha pyntet og vasket huset.

Men tenk så mye du fikk gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tenk så mye du fikk gjort :)

Jeg har virkelig gjort utrolig mye, men jeg kjenner det på kroppen. Men jeg hadde jo selskap da og da var jo alt såre vel. Jeg liker å gjøre ting sammen med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig gjort utrolig mye, men jeg kjenner det på kroppen. Men jeg hadde jo selskap da og da var jo alt såre vel. Jeg liker å gjøre ting sammen med noen.

Koselig å ha noen å gjøre ting sammen med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...