Gå til innhold

1 dag på Cipralex

Anbefalte innlegg

Gjest Zaaaaaaaaaaaapo
Skrevet

Ting føles klarere og "hjernetåken" som jeg av og til føler lammer meg ser ut til å ha lettet endel.Lettere å konsentrere seg om TV og internett.Huset mitt ser bomba ut etter å ha vært lat og tiltaksløs en stund.Nå ser jeg rundt meg og tenker at dette må jeg gjøre noe med.Jeg har lyst til og ta tak i det.

Bivirkninger er at jeg er litt mer "edgy".Litt angst og uro følelse,samt at jeg har hatt problemer med å sove i natt.

En bivirkning som for meg var svært velkommet siden jeg er plaget med forstoppelse var at dette "ordnet" seg.

Jeg har forsøkt Cipramil før men fikk store bivirkninger som gjorde at jeg ikke klarte å gå på de. Fastlegen ville i utgangspunktet at jeg skulle bruke Cipramil fordi at den hadde billig erstatning,og at forskjellen var minimal.Cipralex hadde kun blitt laget fordi deres patent gikk ut og dermed måtte de finne en måte å tjene inn pengene med på ved å gi ut et nærmest identistisk medisin.

Men altså det ser ut til at Cipralex fungerer bedre på meg.

Gjest Isflaket
Skrevet

Lykke til:-) Jeg hadde også veldig god effekt ac Cipralex. Etter få dager (selv med sterk kvalme), var jeg i gang med å bake og kose meg sammen med barna:-) Ha en strålende jul:-)

Skrevet

Lykke til videre!

Håper du får en fin jul og at medisinen er den rette for deg.

Selv har jeg det greit på fontex nå og ser fram til juleferie.

Beste hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...