Gå til innhold

Arytmi - behandlingssted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå sitter jeg en smule forvirret her. Grunnen til det er følgende; Jeg har fått stadfestet at jeg lider av hjertearytmi. Dette ble fastslått sist sommer (2000). Selv bor jeg i Kristiansand. Jeg ble henvist til arytmisenteret ved Ullevål sykehus. Derfra fikk jeg i juli ifjor beskjed om at ventetiden var rundt 10-12 mnd. Grunnen for min forvirring/bekymring er at du i et svar som omhandlet arytmi, skrev at arytmisenteret ved Ullevål fra jul ikke lengre har landsfunksjon. Har dette noen betydning for meg og hva kan/må jeg evt selv gjøre i forhold til dette?

Håper på svar på dette fra deg, dr Søyland.

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom
Skrevet

Svar til Bolt.

De søknader som tidligere gikk til Arytmisenteret på Ullevål fra distrikter utenfor Oslo skal nå oversendes Rikshospitalet. Det er imidlertid mulig at din søknad kom på et slikt tidspunkt at du likevel blir videre vurdert og behandlet ved Arytmisenteret på Ullevål.

For at du skal være sikker på at din søknad er ekspedert, anbefaler jeg deg å ringe til ekspedisjonen på Arytmisenteret og få det bekreftet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...