Bolt Skrevet 11. juni 2001 Skrevet 11. juni 2001 Hei. Nå sitter jeg en smule forvirret her. Grunnen til det er følgende; Jeg har fått stadfestet at jeg lider av hjertearytmi. Dette ble fastslått sist sommer (2000). Selv bor jeg i Kristiansand. Jeg ble henvist til arytmisenteret ved Ullevål sykehus. Derfra fikk jeg i juli ifjor beskjed om at ventetiden var rundt 10-12 mnd. Grunnen for min forvirring/bekymring er at du i et svar som omhandlet arytmi, skrev at arytmisenteret ved Ullevål fra jul ikke lengre har landsfunksjon. Har dette noen betydning for meg og hva kan/må jeg evt selv gjøre i forhold til dette? Håper på svar på dette fra deg, dr Søyland. 0 Siter
Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Svar til Bolt. De søknader som tidligere gikk til Arytmisenteret på Ullevål fra distrikter utenfor Oslo skal nå oversendes Rikshospitalet. Det er imidlertid mulig at din søknad kom på et slikt tidspunkt at du likevel blir videre vurdert og behandlet ved Arytmisenteret på Ullevål. For at du skal være sikker på at din søknad er ekspedert, anbefaler jeg deg å ringe til ekspedisjonen på Arytmisenteret og få det bekreftet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.