Gå til innhold

Ensomhet


Gjest Ufrivillig alene

Anbefalte innlegg

Gjest Ufrivillig alene

Det begynner å bli mange år siden siste gang jeg hadde sex. Jeg føler det plager meg. Jeg føler frustrasjon over min egen situasjon og sjalusi mot andre i "tilsynelatende" gode forhold. Det tærer på humøret og overskuddet jeg har. Jeg blir deprimert. Jobben og hverdagen blir vanskeligere. På dager der jeg har fri så finner jeg få grunner til å komme meg opp av senga. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ufrivillig alene

"Det begynner å bli mange år siden siste gang jeg hadde sex."

Derfor..

Virket som mye av frustrasjonen egentlig lå der..

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

Kjære ufrivillig alene!

Har du prøvd alle muligheter for å treffe en partner? Stadig flere treffer nye kjærester via Internett. Det finnes jo et utall spleisesider som bare venter på nye søkende med samme utgangspunkt som deg.

Om du ikke lykkes når du deltar i festlige anledninger på byen er internett en snill måte å finne noen på. Gjør deg flid med å lage en profil som treffer mange. Da får du trent deg på flørting uten å måtte se noen i øynene. Så kan du gå videre og møte en du har truffet på nettet når du har blitt bedre kjent og du har fått vist hvem du er på en ufarlig måte. Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...