Gå til innhold

Hva er de beste egenskapene til kjæresten din?

Gjest girasol

Anbefalte innlegg

Inspirert av noen tråder de siste dagene kunne jeg tenke meg å høre hva de beste egenskapene til ektefellen/samboeren/kjæresten din er, nevn minst 3 stykker da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På dette innlegget kunne jeg nok sittet og svart hele dagen... ;o)

Men skal vi se, om jeg skal fatte meg i korthet blir det vel sånt som dette:

- han er utrolig snill og generøs på alle plan

- han er omtenktsom

- han har en innmari deilig rumpe! ;o)

Og en million superlativer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Han har saa mange fine egenskaper, saa det blir flere enn 3!!

Jeg falt for mannen min, fordi han er veldig omtenksom, han lytter alltid til hva jeg har aa si, og holder blikk kontakt.

Han er ogsaa veldig oppmerksom, og har tatt i mot dattera mi som sitt eget barn, fra dag èn :-)

Han har ogsaa en god moral, er stoedig, kunnskapsrik og gjoer alltid ting 100%. Det setter jeg stor pris paa:-)

Han er veldig flink til aa gi meg komplimang, baade paa ting jeg gjoer, min personlighet og utseende. Men saa er han ogsaa aerlig naar det er ting han misliker.

Han har ogsaa stor respekt for andre mennesker, og er en mann man faar fort tillit til.

Jeg elsker han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har saa mange fine egenskaper, saa det blir flere enn 3!!

Jeg falt for mannen min, fordi han er veldig omtenksom, han lytter alltid til hva jeg har aa si, og holder blikk kontakt.

Han er ogsaa veldig oppmerksom, og har tatt i mot dattera mi som sitt eget barn, fra dag èn :-)

Han har ogsaa en god moral, er stoedig, kunnskapsrik og gjoer alltid ting 100%. Det setter jeg stor pris paa:-)

Han er veldig flink til aa gi meg komplimang, baade paa ting jeg gjoer, min personlighet og utseende. Men saa er han ogsaa aerlig naar det er ting han misliker.

Han har ogsaa stor respekt for andre mennesker, og er en mann man faar fort tillit til.

Jeg elsker han:-)

Å så nydelig å høre! Han er heldig som har deg ;-) Og du er heldig som har ham! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- han er omtenktsom

Så bra! Strø om deg med superlativer om kjæresten din du lillemus, det får ham til å vokse seg enda sterkere og vakrere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela26

Å så nydelig å høre! Han er heldig som har deg ;-) Og du er heldig som har ham! :)

:-)

Ja vi er heldige som har hverandre, selv om jeg tviler paa meg selv mange ganger,hehe!

Det er viktig aa vaere gode venner ogsaa, og det er vi. Vi var faktisk nett-venner noen mnd. foer vi traff hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann:

* er generøs

* gir meg livsrom til å være den jeg er

* elsker meg uendelig høyt

* er klippen min - den som aldri vakler når jeg føler resten av verden raser sammen!

* har en veldig deilig kosemage :)

Ja det var noe, jeg kunne nevnt mye mer, men dette er nok de egenskapene jeg setter aller mest pris på med min gode, gode mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er et direkte elskelig menneske

Han er utrolig lojal

Han er snill og tålmodig

Vi har vært gift i 18 år, i løpet av den tiden har jeg ikke truffet ett menneske jeg kan tenke meg å tilbringe mer tid sammen med enn ham. Han er min beste venn, min kjæreste, faren til mine barn og tusen andre ting. Tror nok vi skal bli gamle sammen ja! :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er et direkte elskelig menneske

Han er utrolig lojal

Han er snill og tålmodig

Vi har vært gift i 18 år, i løpet av den tiden har jeg ikke truffet ett menneske jeg kan tenke meg å tilbringe mer tid sammen med enn ham. Han er min beste venn, min kjæreste, faren til mine barn og tusen andre ting. Tror nok vi skal bli gamle sammen ja! :-)

mvh

Å så deilig å høre! :) Dere er heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tryggheten i livet mitt

Omtenksom og kosete :)

Og han setter pris på meg. Det er så greit atte ;)

Fantatisk å få lov til å ha noen som er tryggheten i livet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- han er omtenktsom

Når ble det å ha deilig rumpe en egenskap??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det å ha deilig rumpe en egenskap??

*Flirer* Ok da - han er kjampeflink med ungene mine og har tatt imot dem med åpne armer. Er det en egenskap da?

Han er veldig flink til å lære bort det han kan, utrolig tålmodig og pedagogisk selv om han ikke er klar over det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flirer* Ok da - han er kjampeflink med ungene mine og har tatt imot dem med åpne armer. Er det en egenskap da?

Han er veldig flink til å lære bort det han kan, utrolig tålmodig og pedagogisk selv om han ikke er klar over det selv.

Han hørtes flott ut den kjæresten din - og med en flott rumpe i tillegg så har du vært heldig med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørtes flott ut den kjæresten din - og med en flott rumpe i tillegg så har du vært heldig med valget :)

Jeg har vært meget, meget heldig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Han er en skikkelig handymann som fikser alt med veldig godt humør. Han er stort sett alltid blid og glad :o) Han er veldig omtenksom og omsorgsfull. Han er høy, og utrolig lekker i mine øyne ;) Han er verdens beste til å gi massasje. Han er en kjempegod far og stefar.

Kunne skrevet langt mer, men det får holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er opptatt av at jeg skal ha det bra

Han er rolig, avslappet og hyggelig mot alle

Han har fantastisk morsom humor, og kan le av de samme dustete tingene som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...