Gå til innhold

Har så lyst til å ta med pinnekjøtt


Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Vi reiser til sol og varme i jula (forhåpentligvis er det sol og varme) og vi skal bo i en leilighet med kokemuligheter.

Jeg har så lyst til å ta med pinnekjøtt i kofferten.Pinnekjøtt lukter jo veldig. Hvordan pakke dette uten at det lukter pinnekjøtt av alle klær? Er det lov foresten og ta med seg kjøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er lov spørs vel på det landet du skal til sine regler (til USA er det definitivt ikke lov). Pinnekjøtt er til salgs vakumpakket i butikkene nå, så det burde ikke lukte noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Kanskje du kan ta masse plastfolie rund kjøttet?

Bare husk å legge det i kjøleskapet når du kommer fram. Jeg kjenner nemlig en som hadde med seg fenalår til syden i jula. Han la det på benken. Dagen etter da han slo på lyset spratt kakerlakkene til alle kanter - gode og mette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på Tupperware-party for mange år siden, har jeg fått det for meg at intet er så tett som en TW-boks, spesielt ikke når man har 'piffet ut' lufta! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på Tupperware-party for mange år siden, har jeg fått det for meg at intet er så tett som en TW-boks, spesielt ikke når man har 'piffet ut' lufta! ;-)

Det var en god ide. Jeg tror jeg har noe greier liggende i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt med meg pinnekjøtt til utlandet mange ganger, jeg har pleid å pakke det i flere plastposer og ha det i en egen bag (eller sammen med kålrabien, da :-)

Tror ikke det er noe særlig lurt å ha pinnekjøttet i kofferten sammen med klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er lov spørs vel på det landet du skal til sine regler (til USA er det definitivt ikke lov). Pinnekjøtt er til salgs vakumpakket i butikkene nå, så det burde ikke lukte noe som helst.

bi tok med pinnekjøtt i kofforten til England. Ingen problem,. ingen lukt heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...