Gjest undrer jeg Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har slitt med ekstrem angst de siste månedene. Kom meg ikke i butikken, ble sjelven bare det kom folk hjem til meg, klarte ikke å kjøre bil... osv.. Jeg har ikke tatt noen medisiner for angst enda. Har sobril liggende urørt i skapet.. Nå de siste dagene har det skjedd noe med meg.. Jeg merker ikke at pulsen øker noe særlig selv om det kommer folk hjem til meg, jeg orker mer, og føler at jeg snart er klar til å ta en tur i butikken.. Prøve ihvertfall. Jeg har merket at jeg gjør mer ting hjemme nå. Sitter ikke bare på rompa og glaner i taket.. Hva har skjedd? Dette må da vel være positivt? Trengte jeg kanskje å få fred og ro en stund?, eller satt jeg på rompa og mata angsten min? Jeg jobber endel med å prøve å puste riktig. Kikker litt på yoga. Trenger jeg nå å starte på antidepressiva tro? Eller er det noe som kan hjelpe meg så jeg kommer meg i butikken?. Men dette synes jeg går riktig vei jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Alt tyder på at dette går riktig vei, og hva du nå har gjort/ikke gjort har vært det som var riktig for deg. Men nå som angsten går ned er det på tide og prøve å komme seg litt ut, en tur på butikken for eksempel. (Men jeg anbefaler ikke å prøve i morgen, det kan gi selv den mest stødige person et voldsomt angstanfall med det kaoset det alltid er før jul.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isflaket Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvilke antidepressiva er det snakk om? Kanskje skyldes det at du er i bedre form det at du har Sobril liggende, og at dette liksom er en sikkerhet for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ernåminmening Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Angst kan forsvinne like fort som det kom, så det er jo og håpe på at det er den varianten du har smakt på Og den forverres i stor grad ved isolering og at alle tanker kretser rundt den. Kom deg ut - gjør akkurat det du føler for 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.