Gå til innhold

Jeg lurer litt nå..

Gjest undrer jeg

Anbefalte innlegg

Gjest undrer jeg

Jeg har slitt med ekstrem angst de siste månedene. Kom meg ikke i butikken, ble sjelven bare det kom folk hjem til meg, klarte ikke å kjøre bil... osv..

Jeg har ikke tatt noen medisiner for angst enda. Har sobril liggende urørt i skapet..

Nå de siste dagene har det skjedd noe med meg.. Jeg merker ikke at pulsen øker noe særlig selv om det kommer folk hjem til meg, jeg orker mer, og føler at jeg snart er klar til å ta en tur i butikken.. Prøve ihvertfall.

Jeg har merket at jeg gjør mer ting hjemme nå. Sitter ikke bare på rompa og glaner i taket..

Hva har skjedd? Dette må da vel være positivt? Trengte jeg kanskje å få fred og ro en stund?, eller satt jeg på rompa og mata angsten min?

Jeg jobber endel med å prøve å puste riktig. Kikker litt på yoga.

Trenger jeg nå å starte på antidepressiva tro? Eller er det noe som kan hjelpe meg så jeg kommer meg i butikken?.

Men dette synes jeg går riktig vei jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt tyder på at dette går riktig vei, og hva du nå har gjort/ikke gjort har vært det som var riktig for deg. Men nå som angsten går ned er det på tide og prøve å komme seg litt ut, en tur på butikken for eksempel. (Men jeg anbefaler ikke å prøve i morgen, det kan gi selv den mest stødige person et voldsomt angstanfall med det kaoset det alltid er før jul.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Hvilke antidepressiva er det snakk om? Kanskje skyldes det at du er i bedre form det at du har Sobril liggende, og at dette liksom er en sikkerhet for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ernåminmening

Angst kan forsvinne like fort som det kom, så det er jo og håpe på at det er den varianten du har smakt på :)

Og den forverres i stor grad ved isolering og at alle tanker kretser rundt den.

Kom deg ut - gjør akkurat det du føler for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...