Gå til innhold

"fregner" og sår


Gjest gutt117

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 17år. Jeg har nylig hat ubeskyttet samleie. Idag merket jeg har jeg har fått noe som ser ut som "fregner" på penisode, bare 2/3 stk, og er litt rød på forhuden. Jeg kjenner ikke noe annet enn at det klør, men ikke noe betydlig. Kjennes kanskje litt ømt ut til tider. Har bare gått litt over en dag. Muligens jeg overdriver såpebruk? eller noe å bekymre seg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvilsomt om det er noe å bekymre seg over, så lenge du ikke har vært på strøket på Karl Johan eller ande steder. Du virker redd for at det er noe og ser spøkelser på høylys dag.

Skulle det være en kjønnssykdom så går det gjerne ei uke eller to før du merker noe.

Sex uten kondom med noen du ikke kjenner så godt er i alle fall ikke lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være condylomer (kjønnsvorter) men hør på "petter smart" og prøv med canesten salve først.

Condylomer kan "fryses" bort, ikkje smitt andre med det (bruk kondom) for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...