Gå til innhold

savner kjæresten : ( Har jeg rabla?


Gjest "alene" i jula : (

Anbefalte innlegg

Gjest "alene" i jula : (

Kjæresten min reiste med familien til utlandet på juleferie for to dager siden, han kommer ikke tilbake før lille nyttårsaften. Savner han noe grusomt allerede, og veit ikke hvordan jeg skal overleve. : ( Føler meg som den verste fjortissen. Er snart 30 og har en sønn på to og et halvt år.

Vi er kjempeforelska, og vi har vært sammen nesten hver dag de siste månedene (fra vi ble sammen). Han overnatter ikke når sønnen min er hjemme, og bare da savner jeg han. herregudm hva er det som skjer med meg? Nå er det ekstra ille siden jeg vet han er langt langt unna. I går kveld følte jeg meg helt alene her i verden, og savnet han så mye at jeg nesten begynte å grine. Blir helt sjokkert over egne følelser jeg! Er det vanlig, og sunt, og bli så knytta til et menneske så fort? Vi sender meldinger hele tiden da, og har snakket sammen en gang siden han reiste tirsdag natt. Er helt tullerusk jeg! Har det rabla mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Siden du er med han så veldig mye, har du andre venner/familie/jobb-nettverk eller er han den du er mest med fordi du ikke har så mange andre?

For da er det jo veldig forståelig at du savner han. Oppsøk gamle venner eller familie for å være med noen, så skal du se du fort "glemmer" ham littegrann! Det er vondt å føle seg alene og ikke ha noen andre heller i nærheten..

Har du andre venner så er du med dem så mye du klarer, rydder i huset, lenge siden du har ryddet i skuffer og skap? For å få tida til å gå slik at du ikke sitter og tenker på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forelska sjø! Jeg har nettopp (for 2 dager siden) fått hjem kjæresten etter at han har vært over 3 uker på jobb - det var laaaange uker det! Vanligvis er han borte 2 uker i slengen da, den første uka går i grunnen greit, men når det går mot helga i uke 2 (han reiser onsdager) da begynner savnet å kjennes skikkelig ja.

Gled deg til han kommer hjem igjen - den sexen man har den første kvelden etter et par ukers adskillelse er noe for seg selv... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...