Gå til innhold

Hva er dette? Noe nytt?


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Hva skjedde nettopp? Jeg måtte slå av tven for å få et stille øyeblikk. For første gang på lenge så kunne jeg observere _ekte_ fremgang! Sammenlignet reaksjonsmønsteret mitt for noen måneder siden med i dag og ja! Jeg har blitt en mer moden og stabil person. Selv om det går mye opp og ned fremdeles, så har noe skjedd.

Er en veldig rar og merkelig følelse og se seg selv utenfra på den måten, som om en ny dimensjon har åpnet seg. Er det virkelig mulig for meg?

Og hvem er dette nye fnugget som er i ferd med å vokse frem? Spennende. Det har vært grusomt siste månedene. Å kjempe mot seg selv og sine egne tendenser til følelser/tanker i ulike retninger. Samle seg fra å være fragmentert til en helhet.

Vet ikke om jeg tør å tenke det ennå....men kanskje er dette første skrittet mot et okey liv?

Ønsker alle som gruer seg til jul mest mulig fred (og frodragelighet) og minst mulig trøbbel.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...