Gå til innhold

Den mest VERDIGE vinneren

Gjest Maybeelinn

Anbefalte innlegg

Gjest Maybeelinn

Jeg synes faktisk Bjørn Johan er så mye mer verdig som vinner av idol i kveld enn det Glenn er...

Glenn er vandt til scene-opptreden og har synget i band i maaange år, han er mye eldre og har sååå mye mer erfaring enn unge Bjørn Johan..

Derfor synes jeg nesten det har vært litt urettferdig at folk som Glenn og Åsta som er vandt til å kore med kjente artister og som har vært med på Grand Prix, hva gjør de i Idol?

De burde nesten delt og hatt to katogorier i Idol, en for de "rett fra gata" som aldri har opptrådt før og en for de som har vært med på masse fra før.

Derfor synes jeg Bjørn Johan er en så mye bedre og en mye mer verdig vinner av Idol en Glenn som allerede var ganske kjent før han kom til Idol.

Håper virkelig Bjørn Johan har en sjangse og vinner i dag! :-) Det synes jeg han fortjener. Han er ung og lovende, veldig flink til å være så ung som han er!!!! :-))))

Heia Bjørn Johan!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Glenn er vandt til scene-opptreden og har synget i band i maaange år, han er mye eldre og har sååå mye mer erfaring enn unge Bjørn Johan.. Derfor synes jeg nesten det har vært litt urettferdig at folk som Glenn og Åsta som er vandt til å kore med kjente artister og som har vært med på Grand Prix, hva gjør de i Idol? ''

Bortsett fra det med alderen kunne du sagt akkurat det samme om Kurt. Han hadde til og med utgitt plate før Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Bjørn Johan, nå som Kim Rune er ute! Jeg greier liksom ikke noe med Glenn...

Men sitter og hører på Glenn synge Purple Rain nå, og jeg må si han synger dritbra!! ;-)

Blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maybeelinn

''Glenn er vandt til scene-opptreden og har synget i band i maaange år, han er mye eldre og har sååå mye mer erfaring enn unge Bjørn Johan.. Derfor synes jeg nesten det har vært litt urettferdig at folk som Glenn og Åsta som er vandt til å kore med kjente artister og som har vært med på Grand Prix, hva gjør de i Idol? ''

Bortsett fra det med alderen kunne du sagt akkurat det samme om Kurt. Han hadde til og med utgitt plate før Idol.

Ja, da er det litt urettferdig ovenfor de andre.. hvis man har kommet ut med plate og greier før idol....skulle nok vært litt mer regler i konseptet spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det litt urettferdig ovenfor de andre.. hvis man har kommet ut med plate og greier før idol....skulle nok vært litt mer regler i konseptet spør du meg!

Men selv om Kurt hadde gitt ut plate før, så var han jo ikke akkurat _kjent_ da, mens nå er han megakjendis i Norge. Han ville neppe kommet dit uten Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, jeg synes begge kan vinne, men Glenn sang best i kveld. Vi heier han frem :)

Han var den desidert beste på finalesangen. Men selve sangen synes jeg ikke var så fin. Den blir vel kanskje bedre med tida, når man har hørt den noen ganger så blir den vel fin...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

For å si det sånn, jeg synes begge kan vinne, men Glenn sang best i kveld. Vi heier han frem :)

Han var den desidert beste på finalesangen. Men selve sangen synes jeg ikke var så fin. Den blir vel kanskje bedre med tida, når man har hørt den noen ganger så blir den vel fin...........

100% enig med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janne K.K.

100% enig med deg ;)

Oj oj oj oj oj....HIDI den harrye? Hehehe, må nesten le jeg. Dere Dol-husmødre er noe for dere selv ja:) Kjeldelige, uten smak og ikke den skarpeste kniven i skuffa. Følger strømmmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Oj oj oj oj oj....HIDI den harrye? Hehehe, må nesten le jeg. Dere Dol-husmødre er noe for dere selv ja:) Kjeldelige, uten smak og ikke den skarpeste kniven i skuffa. Følger strømmmen.

Da har du ikke lest mye av det jeg har skrevet tidligere...;(

Jeg følger hjertet, ikke strømmen. Av de to, er Glenn den som har best stemme....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, har vi fått en ny pusekatt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU mobbehumør...;)

*lol*

Det er ikke alltid jeg er like grei her inne da, men ikke så ofte det skjer. Men jeg har vært mer forbannet enn deg her inne ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er ikke alltid jeg er like grei her inne da, men ikke så ofte det skjer. Men jeg har vært mer forbannet enn deg her inne ;o)

Det har jeg vanskelig å tro!

Skulle gjerne vært mer på avkroken, men systemet der er fremdeles fremmed for meg....Og vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vanskelig å tro!

Skulle gjerne vært mer på avkroken, men systemet der er fremdeles fremmed for meg....Og vanskelig!

Antagelig vil du ikke finne de innleggene heller. Jeg blir slettet jeg og innimellom :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...