Gå til innhold

noen som vil prate? ensom

Gjest Smurferosa

Anbefalte innlegg

Gjest Smurferosa

ARGH. Jeg er så ensom :-(

Sitter alene kver kveld. Kva ska jeg gjøre? Har tatt meg litt vin nå, noe jeg sjeldent gjør. Ikkeså kjekt å drikke alene. Noen der ute som har lyst å chatte litt eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Føler meg litt "ensom" selv, men nå våkna nå typen igjen (måtte ta seg en lur). Men jeg er vant med å ga minst 1 venn pålogga på msn, og er ingen der nå... så jeg er med :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smurferosa

Føler meg litt "ensom" selv, men nå våkna nå typen igjen (måtte ta seg en lur). Men jeg er vant med å ga minst 1 venn pålogga på msn, og er ingen der nå... så jeg er med :).

så heldig du er som har type, sukk. lyst å prate ja, men hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærebrus875

nå har jeg sendt melding til veronica. er jeg registrert da?

Du er registrert når du har vært i mailen din og sett om du har fått en link å trykke på for å aktivere deg. Den havner ofte i spam-filteret. Uten å ha gjort det så kan du ikke skrive noe om det var det som ikke gikk+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smurferosa

Du er registrert når du har vært i mailen din og sett om du har fått en link å trykke på for å aktivere deg. Den havner ofte i spam-filteret. Uten å ha gjort det så kan du ikke skrive noe om det var det som ikke gikk+

fikk bare beskjed om at jeg var registrert jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...