Gå til innhold

Bivirkninger av cipralex?


Gjest muHAHAHAHA

Anbefalte innlegg

Gjest muHAHAHAHA

Når jeg er deprimert er jeg likegyldig og passiv og orker ingenting. Faktisk viste jeg ikke at det også var depresjon. Depresjon trodde jeg var å være skikkelig trist og gråte og sånt. Jegh ar begynt på cipralex nå mot depresjonen. Jeg har vært mye mer følsom og har hatt noen vonde dager.

Moren min ble lagt inn på sykehus og jeg antar at jeg kan ha reaksjon på det.Jeg pleier ofte å koble ut så vet ikke om jeg reagerer på en vond hendelse eller om jeg reagerer på medisinen.

Det er vel ikke meningen at en skal bli mer på gråtern og opplagt tristhet når en begynner på medisin mot depresjon.

Spørs om jeg holder ut og fortsette på pillene.Dette virker rart.Tross alt bedre å være likegyldig enn bare trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gått på cipralex lenge?

Min erfaring er at når depresjonen begynner å slippe taket kommer følelsene til syne, i stedet for at jeg bare er apatisk og initiativløs. De følelsene som da kommer frem er naturlig nok triste, og når moren din også er blitt innlagt på sykehus er det ikke rart at du blir trist.

Kan jeg spørre om det er noe alvorlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at noen av de som begynner på cipralex eller andre AD blir forbigående mer deprimert. Selv falt jeg ned i et sort hull de første dagene når jeg begynte på tolvon. Jeg var veldig langt nede. Angsten kan også bli verre, for de som lider av det. Hardt å komme seg i gjennom, men det går som oftes over etter kort tid. Noen bruker sobril i denne første fasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...