Gå til innhold

Youtube


Gjest nerka

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke laga konto hos Youtube. Har andre det samme problemet? Jeg har fylt inn alt av informasjon som kreves likevel får jeg "Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com." Jeg har en gammel konto der jeg får logget inn, men denne vil jeg av ulike grunner ikke bruke nå.

Jeg MÅ ha en mulighet til å få vist en video til en venn ASAP, så om noen har gode forslag til andre steder man kan dele videoer blir jeg kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjetting: kan det være at du ikke får opprettet ny konto, fordi du allerede har konto på den epostadressen? Eller har du prøvd med en annen epoestadresse? DEt går fort å ev lage en ny på hotmail vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetting: kan det være at du ikke får opprettet ny konto, fordi du allerede har konto på den epostadressen? Eller har du prøvd med en annen epoestadresse? DEt går fort å ev lage en ny på hotmail vet du.

Jeg har prøvd med flere ulike e-mailer, men ingen funker. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med unikt brukernavn? og at du oppgir høy nok alder?

Alderen er høy nok og navnet er sjekket. Jeg har prød mange ulike alternativer av navn, alder og e-post adresse. De bokstavene jeg må skrive inn har jeg skrevet riktig. Så jeg skjønner ikke hva det kan være. Kan noen andre være så snill å prøve å regge seg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kopier linken til videoen og send den per mail. Eller via facebook.

Jeg har ingen link, videoen ligger på harddisken. Første forsøk var å sende den pr.mail, men fila må ha vært for stor for det gikk ikke. Nå ser det ut til å ordne seg uansett, men det irriterer meg at jeg ikke får laga meg konto på youtube! *grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Jeg har ingen link, videoen ligger på harddisken. Første forsøk var å sende den pr.mail, men fila må ha vært for stor for det gikk ikke. Nå ser det ut til å ordne seg uansett, men det irriterer meg at jeg ikke får laga meg konto på youtube! *grrr*

Mener du å "uploade" video på youtube?

Trodde du mente å vise en kamerat en video fra noen andre på youtube..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du å "uploade" video på youtube?

Trodde du mente å vise en kamerat en video fra noen andre på youtube..

Ja, jeg mente å uploade en video for så å vise den til andre. Jeg forklarte meg kanskje litt uklart. Takk for hjelpen uansett. Det har ordnet seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Alderen er høy nok og navnet er sjekket. Jeg har prød mange ulike alternativer av navn, alder og e-post adresse. De bokstavene jeg må skrive inn har jeg skrevet riktig. Så jeg skjønner ikke hva det kan være. Kan noen andre være så snill å prøve å regge seg..?

Det ordna seg?

Fant du ut hva som var feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordna seg?

Fant du ut hva som var feil?

Nei, jeg vet ikke hva som var/er galt med youtube. Men jeg fant en annen side som jeg kunne dele videoen på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...