Gå til innhold

hvilken film skal jeg se i dag?


Gjest film i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I am legend hadde jeg lyst til å se i kveld, men på oslokino.no står det at den har premiere 26/12, så det funker jo dårlig.Vi skal se city jar, en smule i mot min vilje, men kan jo hende den er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå at du ikke nevnte kino,så da har du kanskje lastet ned, da ville jeg gått for american gangster, den syns jeg var veldig bra, og på andreplass I am legend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ChiengMai

Nei hjemme

Har ikke American Gangster nettopp begynt å gå på kino da? Og så kan den skaffes på DVD alt? Jeg vil ha ... Den har jo fått strålende kritikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Ingen av de, har bare hørt om Halloween og den ville eg ihvertfall ikkje ha sett.

Du kan ikke være mye interessert i film, American Gangster har j ovært skrytt opp i skyene siste måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være mye interessert i film, American Gangster har j ovært skrytt opp i skyene siste måneden.

Jo eg er SVÆRT interessert i film, men har ikkje hørt om American Gangster !

Men eg har ikkje kjøpt aviser eller sett på tv i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg på American Ganster og jeg synes den er litt lalngdryg. Ikke at jeg er så glad i action altså, men jeg kommer liksom ikke helt inn i den og vet egentlig ikke hva jeg synes. Men jeg har bare sett halve og den engasjerer meg liksom ikke.

Jeg har ikke sett de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Jo eg er SVÆRT interessert i film, men har ikkje hørt om American Gangster !

Men eg har ikkje kjøpt aviser eller sett på tv i det siste...

Fy deg, nå må du våkne. Dette er etter all sansynlighet en svært sebar film. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy deg, nå må du våkne. Dette er etter all sansynlighet en svært sebar film. :-)

Jamen det kan da vel ikkje eg vite, som aldri har hørt om filmen?

Dessuten ser eg nesten ikkje amerikanske filmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke American Gangster nettopp begynt å gå på kino da? Og så kan den skaffes på DVD alt? Jeg vil ha ... Den har jo fått strålende kritikker.

Den kan skaffes som DVDscreener ihvertfall, altså lastes ned, får ikke kjøpt den på DVD på en stund ennå .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Den kan skaffes som DVDscreener ihvertfall, altså lastes ned, får ikke kjøpt den på DVD på en stund ennå .......

''Den kan skaffes som DVDscreener ihvertfall, altså lastes ned,''

Ja selvsagt, kom jeg ikke på. Har ikke lasta ned filmer på år og dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...