Gå til innhold

dustefyr....


Gjest dustefyr...

Anbefalte innlegg

Gjest dustefyr...

syns jeg iallefall...nå har han dratt og sa han ikke kommer tilbake...vi har kranglet endel i det siste... jeg har vært ganske mye nervøs før jeg hadde oppkjøring på fredag og itillegg har jeg stort sett tatt alt av juleforberedelser og det har også skjedd noe hver eneste dag iallefall de to siste ukene så jeg har hatt kort lunte spesielt mot ham...det toppet seg i går kveld da han glemte å kjøpe med noe på butikken og bare sa det sånn passe hengslengt en halvtime etter stengetid...

vi har hatt perioder før også hvor vi har kranglet mye...omtrent like ille som nå på det verste...men så kryper jeg og prøver å smiske med ham så går det greit en stund til...men denne gangen gidder jeg bare ikke...bare så synd det er julaften i morgen og foreldrene hans kommer på middag og søsteren hans med familie på kaffe...har egentlig mest lyst å avlyse det, men så er jo foreldra hans nærmeste nabo...

veit ikke helt hva jeg vil med dette innlegget...sannsynligvis bare prøve og se ting litt klarere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...