Gå til innhold

Julekort til Dr. NHD (Skriv dere på! :-))


natolars

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle lage et aldri så lite cyber-julekort til NHD, der alle som ønsker kan legge igjen en hilsen. :-)

Jeg vil takke deg, NHD, for den strålende jobben du gjør her. Av og til blir vi kanskje litt provoserte av måten du svarer på, men jeg tror det er viktig at en behandler tør snakke "rett fra levra" og ikke bare "duller" med oss. Svarene dine får iallefall meg til å tenke, og det må da være en god ting! :-)

God jul og godt nyttår til deg! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med den lønna ærede NHD har burde man kanskje forvente at han utførte mirakler, men så er langt fra tilfelle. Han er et brikke i et stort spill og en av mange nikkedukker for industrien som greier å tilegne seg store summer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvorfor er det slik

Inntrykket mitt er at NHD er litt arrogant i måten han av og til svarer på. Ser du på oss syke som litt dumme mennesker som må strammes opp for at vi ikke skal tro vi er som andre mennesker. Er det viktig å provosere mennesker som allerede sliter. Bare lurer jeg.

Ellers er jeg veldig taknemelig for de svar jeg har fått og at du stiller opp på dette forumet.

God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære NHD.

Tusen takk for at du er til stede her på dette forumet. Det er godt å ha et sted jeg kan gå og få svar på små og store ting, litt støtte og oppmuntring når jeg trenger det, og tankevekkende kommentarer når det er det jeg trenger, både fra deg og andre her inne. Uten deg tror jeg ikke forumet hadde vært det samme.

Jeg liker forøvrig humoren din, og har veldig sans for at du er så direkte i svarene. Det gir ikke så mye rom for vrange tolkninger. Du virker også som en klok mann, ikke bare en psykiater. :- )

Håper du får en fin jul. :- )

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei NHD!

Aner ikke om du setter pris på positive tilbakemeldinger, føler det har blitt mer enn nok av dem fra min side dette året :-)

Men det er kansje ikke rart man er så takknemlig når man er i livskrise, står der uten tilbud i RL, og dette faktisk hjelper en videre :-)

Signerer forøvrig orios innlegg med ønske om god jul og godt nytt år!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Jeg vill også ønske NHD en riktig god jul, og et godt nytt år:-)

Takk for mange gode svar i året som er gått.

Det blir nok snart fler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått god hjelp her inne både med å få et mer avslappet forhold til og kunnskap om "skumle" medisiner, som ikke var så skumle likevel, og lært mye om hvordan man kan forholde seg til både egen sykdom og andres. Det er noe jeg tar med meg og bruker i RL. Jeg er veldig takknemlig for det:-) God jul NHD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den lønna ærede NHD har burde man kanskje forvente at han utførte mirakler, men så er langt fra tilfelle. Han er et brikke i et stort spill og en av mange nikkedukker for industrien som greier å tilegne seg store summer.

Jeg feirer vintersolverv og ikke jul hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...