Gå til innhold

Et teater


OctoPus

Anbefalte innlegg

Kan ikke føle annet enn at denne dagen er en teaterforestilling. Selv om de fleste føler annerledes. Og en teaterforestilling, med bare en oppsetning i året, den må jo lykkes, eller hva?

God jul til dere, tross alt (?),

hilsen

- tosom på julaften

- ensom de andre juledagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madagaskar

He he, synes heller 17. mai er et teater. Et skuespill i dimensjoner, hvor man stresser i vei med alt mulig for så å gå ut -i all slags vær- og smiler og roper "Hurra"... Alt for barna, liksom... Jeg innrømmer gjerne at jeg på regntunge 17. maidager har hatt mest lyst til å droppe hele dagen, men for ungenes skyld, og SKOLENS skyld (Lærerne og DE ANDRE FORELDRENE må jo se at vi feirer 17. mai og at ungene er stivpyntede og går i tog. -Uansett!

Så mange ganger tenker jeg at det er et skuespill alt sammen. Ingen kan vel synes det er GØY å stå ute og fryse på den måten...? Men vi gjør det, og det kanskje mest for DE ANDRES skyld. Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, synes heller 17. mai er et teater. Et skuespill i dimensjoner, hvor man stresser i vei med alt mulig for så å gå ut -i all slags vær- og smiler og roper "Hurra"... Alt for barna, liksom... Jeg innrømmer gjerne at jeg på regntunge 17. maidager har hatt mest lyst til å droppe hele dagen, men for ungenes skyld, og SKOLENS skyld (Lærerne og DE ANDRE FORELDRENE må jo se at vi feirer 17. mai og at ungene er stivpyntede og går i tog. -Uansett!

Så mange ganger tenker jeg at det er et skuespill alt sammen. Ingen kan vel synes det er GØY å stå ute og fryse på den måten...? Men vi gjør det, og det kanskje mest for DE ANDRES skyld. Sykt.

Ja. Enig. Men det har kanskje en verdi for ungene. Det er noe utover hverdagen liksom. Men formen på det hele kan man jo diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Enig. Men det har kanskje en verdi for ungene. Det er noe utover hverdagen liksom. Men formen på det hele kan man jo diskutere.

Våkn opp!!!! Sier jeg bare. Hvis 17.mai er den dagen man bare tar på seg bunaden for syns skyld, så synes jeg man har glemt hvorfor vi i det hele tatt feirer dagen. Det er vår frigjøringsdag!!! Er det kanskje ikke så farlig om vi har våre egne til å styre landet?

Vi nordmenn er et bortskjemt folkeslag....puh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...