Gå til innhold

Hva har du på deg ikveld?


lissi1365380351

Anbefalte innlegg

lissi1365380351

Skal til svigers,jeg da, og lurer på hva jeg skal kle meg i,de er jo litt pynta da,med flotte kjoler og dresser.

hva med en sånn kort bukse(over knær),strømpebukse,topp og vest(endel pynta vest/topp),hva synes dere?

Må jeg ha kjole eller går det greit med det nevnte?

Har vært med de mange ganger,men ble plutselig så usikker.

Faan og, de er jo alltid så flotte hele gjengen.

Vi er jo endel voksne ca.10 pluss fire barn.

Huff,huff, alt vi sliter med vi jenter.

Men hvordan kler dere dere på julaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de klærne du beskriver høres fine ut:)

Jeg skal ha på sort, litt utringet kjole med trekvartlange ermer. Den rekker nesten til knærne. Har sort strømpebukse (40 deniere) og røde, høyhælte sko. Synes det er kult å stæsje opp med fargerike sko til sort antrekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gå med det du føler deg vel i. Antrekket ditt høres fint ut det. Jeg har en sort topp med noe rødt og glitter på og et langt sort skjørt. Tror jeg skal bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart skjørt og en pynta overdel. Noen smykker.

Jeg ville ikke gått med bukse juleaften, men for meg er det utelukket å bruke bukse når jeg pynter meg uansett.

Har du feiret jul sammen med dem før? Hva har du hatt på deg da? Hvis du føler deg pynta med bukse er det ingenting i veien med det antrekket du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lissi1365380351

Jeg synes de klærne du beskriver høres fine ut:)

Jeg skal ha på sort, litt utringet kjole med trekvartlange ermer. Den rekker nesten til knærne. Har sort strømpebukse (40 deniere) og røde, høyhælte sko. Synes det er kult å stæsje opp med fargerike sko til sort antrekk:)

Det er jo dette med kjole jeg tenker på,men men jeg går med det jeg har pakket ned.

Skitt la gå.

Synes dere høres flotte ut,syns det er pent med kjole eller skjørt,men det er ikke noe som jeg trives så veldig godt med selv.

Gooood jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal i vært fall ha en kort, rød silkekjole med tights ved siden av. Og svarte, høyhelte sko.

Samme som jeg hadde på julebord. Men jeg kan ikke kle på meg før maten er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dette med kjole jeg tenker på,men men jeg går med det jeg har pakket ned.

Skitt la gå.

Synes dere høres flotte ut,syns det er pent med kjole eller skjørt,men det er ikke noe som jeg trives så veldig godt med selv.

Gooood jul.

Jeg har vel på meg kjole/skjørt sånn ca tre ganger i året ;-)

Vel, når vi er i Spania på ferie, tar jeg på kjole nesten hver kveld. Slett ikke verst for å være meg! Jeg er ei skikkelig olabuksejente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i å stæsje meg opp. Jeg har på meg svart penbukse og en streit svart topp. Skal drive på med matlaging og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i vært fall ha en kort, rød silkekjole med tights ved siden av. Og svarte, høyhelte sko.

Samme som jeg hadde på julebord. Men jeg kan ikke kle på meg før maten er ferdig.

Det er samme hva du har på deg, Dorthe, du er sikkert pen i alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...