Gå til innhold

vaske pus


pekkaline

Anbefalte innlegg

Katten vår må ha vært i litt av en kamp i natt, den er full av gjørme. Vi har tørket av den det verste med et håndkle, men..... Hva slags temp bruker dere på vannet til katten? Vi har ikke vasket den mange ganger før nei..... Stakkaren var vel tolv uker da jenta mi dro den med i dusjen uten atj eg visste det. Stakkars, den så søndelig ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten vår dusjer sammen med minstemann og da bruker vanlig varmt vann. Jeg trodde ikke katter likte å dusje, men vår går frivillig inn og koser seg med minstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår dusjer sammen med minstemann og da bruker vanlig varmt vann. Jeg trodde ikke katter likte å dusje, men vår går frivillig inn og koser seg med minstemann.

For en katt! Vi hadde en da jeg var liten, den tålte alt, du kunne bære den rundt og kose med den så mye du ville, men prøvde du å gå forbi badet med den på armen ble den helt rabiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår dusjer sammen med minstemann og da bruker vanlig varmt vann. Jeg trodde ikke katter likte å dusje, men vår går frivillig inn og koser seg med minstemann.

Jøss så greit :) Vi må drøye pusevasken til i morgen. Er spent på hvordan det vil gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en katt! Vi hadde en da jeg var liten, den tålte alt, du kunne bære den rundt og kose med den så mye du ville, men prøvde du å gå forbi badet med den på armen ble den helt rabiat.

Jeg visste heller ikke at puser ville bade og det er jo kjempegreit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt varmere enn lunkent. ikke la vannet renne mens pusen er i nærheten. er den redd for vann gjør lyden av det alt mye verre. og forbered deg med masse håndklær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Kan katter svømme? Kan du "miste" den i badekaret? (ehhh... var det noen dyrevernere her som så meg? Ække vondt ment, da!)

Du har ikke hatt katt selv nei? Katter kan fly, ikke spør meg hvordan men de får anfall og hopper og flakser med klør og tenner... ville ikke rolig lagt pus i badekaret nei! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke hatt katt selv nei? Katter kan fly, ikke spør meg hvordan men de får anfall og hopper og flakser med klør og tenner... ville ikke rolig lagt pus i badekaret nei! ;-)

Neivel. For lenge siden hørte jeg en dame, som snakket om hvor ekkelt det var at en annen dame...(lang historie, dette..;) hadde tatt pusekatt med seg i badekaret for å bade både seg selv og pus. Det hadde visstnok gått rolig og fredelig for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...