Orio Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvorfor må angsten komme snikende hver eneste julekveld for å slå ut i full blomst med en gang gjestene ringer på døra? Takk og pris for at jeg har sobril. Må bare gi det litt tid til å virke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neelie (ferri) Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ^Spiser opp angsten din jeg, nan nam Fikk du mange gjester? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neelie (ferri) Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ^Spiser opp angsten din jeg, nan nam Fikk du mange gjester? Haaaaar du mange gjester mener jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Haaaaar du mange gjester mener jeg! Det er ikke jeg som har gjester, egentlig, er hos foreldrene mine. Men jeg hører så mye hjemme der at det er meningen jeg skal være med å ordne opp og lage mat osv. Det klarer jeg ikke når jeg skjelver som en gal av angst. Fare for at jeg flykter litt inn på dol i kveld, ja. :- ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er ikke jeg som har gjester, egentlig, er hos foreldrene mine. Men jeg hører så mye hjemme der at det er meningen jeg skal være med å ordne opp og lage mat osv. Det klarer jeg ikke når jeg skjelver som en gal av angst. Fare for at jeg flykter litt inn på dol i kveld, ja. :- ) Sånn dritt... :-( Går bra her. Bare masse rare tanker i hodet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Elizabeth Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg lurer på det samme. Har stengt meg inne alene i leiligheten min. Greide som vanlig ikke å være med bort på besøk Klarer ikke å få i meg annet enn knekkebrød uten pålegg og litt saft og sånn har det vært i noen dager nå. Bare brekker meg når jeg blir så redd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Sånn dritt... :-( Går bra her. Bare masse rare tanker i hodet... Fint det går bra for deg. Håper ikke du blir for stressa av alle tankene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg lurer på det samme. Har stengt meg inne alene i leiligheten min. Greide som vanlig ikke å være med bort på besøk Klarer ikke å få i meg annet enn knekkebrød uten pålegg og litt saft og sånn har det vært i noen dager nå. Bare brekker meg når jeg blir så redd. Det er ikke hyggelig. Hvordan synes du det er å sitte alene i leiligheten din? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er jo typisk det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Elizabeth Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er ikke hyggelig. Hvordan synes du det er å sitte alene i leiligheten din? Jeg er utrolig skuffet over meg selv for at jeg ikke greier å være sammen med familien. Får dårlig samvittighet og tenker at jeg kanskje ikke prøver hardt nok.. Allikevel så er det nå en måte å komme gjennom jula på og jeg greier egentlig ikke å tenke på så mye annet enn at jeg må komme meg gjennom disse dagene. Jeg kan hate å innrømme det, men har jo valgt minste motstands vei på denne måten.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fint det går bra for deg. Håper ikke du blir for stressa av alle tankene. Hm. Syns det er synd hvor mye mer enn meg andre sliter. :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg er utrolig skuffet over meg selv for at jeg ikke greier å være sammen med familien. Får dårlig samvittighet og tenker at jeg kanskje ikke prøver hardt nok.. Allikevel så er det nå en måte å komme gjennom jula på og jeg greier egentlig ikke å tenke på så mye annet enn at jeg må komme meg gjennom disse dagene. Jeg kan hate å innrømme det, men har jo valgt minste motstands vei på denne måten.. Skulle ønske jeg hadde holdt meg hjemme. Alt er bedre enn dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest profile Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hva er det du er engstelig for? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Hva er det du er engstelig for? Det jeg opplever er milevis forbi engstelse, i et annet solsystem. Angsten spiser meg opp innvendig. Ikke vet jeg noe konkret jeg er redd for heller. Det er ofte sånn det er med angst. Du blir vanvittig redd uten grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.