Gå til innhold

Jul og angst.

Orio

Anbefalte innlegg

Hvorfor må angsten komme snikende hver eneste julekveld for å slå ut i full blomst med en gang gjestene ringer på døra?

Takk og pris for at jeg har sobril. Må bare gi det litt tid til å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haaaaar du mange gjester mener jeg!

Det er ikke jeg som har gjester, egentlig, er hos foreldrene mine. Men jeg hører så mye hjemme der at det er meningen jeg skal være med å ordne opp og lage mat osv. Det klarer jeg ikke når jeg skjelver som en gal av angst. Fare for at jeg flykter litt inn på dol i kveld, ja. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som har gjester, egentlig, er hos foreldrene mine. Men jeg hører så mye hjemme der at det er meningen jeg skal være med å ordne opp og lage mat osv. Det klarer jeg ikke når jeg skjelver som en gal av angst. Fare for at jeg flykter litt inn på dol i kveld, ja. :- )

Sånn dritt... :-(

Går bra her. Bare masse rare tanker i hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah Elizabeth

Jeg lurer på det samme. Har stengt meg inne alene i leiligheten min. Greide som vanlig ikke å være med bort på besøk :( Klarer ikke å få i meg annet enn knekkebrød uten pålegg og litt saft og sånn har det vært i noen dager nå. Bare brekker meg når jeg blir så redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på det samme. Har stengt meg inne alene i leiligheten min. Greide som vanlig ikke å være med bort på besøk :( Klarer ikke å få i meg annet enn knekkebrød uten pålegg og litt saft og sånn har det vært i noen dager nå. Bare brekker meg når jeg blir så redd.

Det er ikke hyggelig. Hvordan synes du det er å sitte alene i leiligheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah Elizabeth

Det er ikke hyggelig. Hvordan synes du det er å sitte alene i leiligheten din?

Jeg er utrolig skuffet over meg selv for at jeg ikke greier å være sammen med familien. Får dårlig samvittighet og tenker at jeg kanskje ikke prøver hardt nok.. Allikevel så er det nå en måte å komme gjennom jula på og jeg greier egentlig ikke å tenke på så mye annet enn at jeg må komme meg gjennom disse dagene. Jeg kan hate å innrømme det, men har jo valgt minste motstands vei på denne måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig skuffet over meg selv for at jeg ikke greier å være sammen med familien. Får dårlig samvittighet og tenker at jeg kanskje ikke prøver hardt nok.. Allikevel så er det nå en måte å komme gjennom jula på og jeg greier egentlig ikke å tenke på så mye annet enn at jeg må komme meg gjennom disse dagene. Jeg kan hate å innrømme det, men har jo valgt minste motstands vei på denne måten..

Skulle ønske jeg hadde holdt meg hjemme. Alt er bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du er engstelig for?

Det jeg opplever er milevis forbi engstelse, i et annet solsystem. Angsten spiser meg opp innvendig. Ikke vet jeg noe konkret jeg er redd for heller. Det er ofte sånn det er med angst. Du blir vanvittig redd uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...