Gå til innhold

Det går sikkert bedre enn du tror


Orio

Anbefalte innlegg

Slett ikke, det gjør det jo aldri, ikke for meg i alle fall. Heller ti ganger verre. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Bare sitter her og skjelver og gråter av angst og utmattelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har det ikke noe godt nå... :( Pakk deg inn i en stor, beskyttende dyne og sov det bort! :) Håper du får ei rolig natt og klarer å fokusere på å få slappet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det ikke noe godt nå... :( Pakk deg inn i en stor, beskyttende dyne og sov det bort! :) Håper du får ei rolig natt og klarer å fokusere på å få slappet av.

Først av alt må jeg få roet ned angsten noen hakk. Klarer ikke annet enn å sitte og gynge forsiktig frem og tilbake, og nesten gråte. Tårene kommer ikke selv om jeg kjenner de presse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg, Orio.. Jeg skjønner at du ikke har det lett nå.

Men jeg synes du har vært flink, tross alt; Du har holdt ut helt til nå.. Det er en stor bragd på en sånn dag.

Forsøk å ikke tenke på hva de andre måtte si for at du har gått og lagt deg - dette er noe de bare må respektere, mener jeg. For du stilte opp og var med en stund - det er det viktigste. Og du gjorde det, selv om det var tøft. Er stolt av deg, jeg! :-)

Jeg mener det jeg sier. Er dessuten godt å kunne avreagere litt her inne. Det hjelper litt det også..

Har hatt en tøff dag selv, selv om jeg har to unger rundt meg som svever i lykkerus. Jeg bare greier ikke å glede meg slik jeg burde/vil - men det holder jeg for meg selv.

*Holder rundt orio om jeg får lov*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg, Orio.. Jeg skjønner at du ikke har det lett nå.

Men jeg synes du har vært flink, tross alt; Du har holdt ut helt til nå.. Det er en stor bragd på en sånn dag.

Forsøk å ikke tenke på hva de andre måtte si for at du har gått og lagt deg - dette er noe de bare må respektere, mener jeg. For du stilte opp og var med en stund - det er det viktigste. Og du gjorde det, selv om det var tøft. Er stolt av deg, jeg! :-)

Jeg mener det jeg sier. Er dessuten godt å kunne avreagere litt her inne. Det hjelper litt det også..

Har hatt en tøff dag selv, selv om jeg har to unger rundt meg som svever i lykkerus. Jeg bare greier ikke å glede meg slik jeg burde/vil - men det holder jeg for meg selv.

*Holder rundt orio om jeg får lov*

Jeg skulle ønske jeg snart sluttet å tro på det tullet der, det går sikkert bedre enn du tror. Når har det egentlig gjort det? Jeg er slett ikke sikker på om det var verdt prisen. Så mye angst for så lite. Håper alle drar snart (eller går og legger seg) orker ikke høre på stemmesurret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*puster dypt inn for deg*

Vi skulle gått en tur bare vi 2 ikveld, men jeg er litt brisen og ikke så flink til og prate da.. grrr :)

Skulle gjerne vært litt brisen selv, jeg, men i valget mellom alkohol og sobril valgte jeg sobril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kommet deg gjennom det som for mange er årets verste dag, nå er det natt.. du kan hvile, det er et helt år til neste gang. Forsøk å gjør noe for deg selv i morgen..noe som gleder deg, la de andre drive på med sitt, men finn noe som kan være godt for deg å gjøre, en film, en bok..hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Skulle gjerne vært litt brisen selv, jeg, men i valget mellom alkohol og sobril valgte jeg sobril.

Kanskje legen tenker som så at alle drikker på juleaften, så da er det meningen at man skal ta sobril og alkohol?

hehe, nei jeg vet ikke, best og ikke prøve kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kommet deg gjennom det som for mange er årets verste dag, nå er det natt.. du kan hvile, det er et helt år til neste gang. Forsøk å gjør noe for deg selv i morgen..noe som gleder deg, la de andre drive på med sitt, men finn noe som kan være godt for deg å gjøre, en film, en bok..hva som helst.

I morgen skal jeg bli liggende lenge, spise marsipan, lese en god bok og kanskje se en avslappende film. Orker ikke noe annet uansett. Må bare komme meg gjennom de nærmeste timene, mens angsten går ned igjen. Håper det skjer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje legen tenker som så at alle drikker på juleaften, så da er det meningen at man skal ta sobril og alkohol?

hehe, nei jeg vet ikke, best og ikke prøve kanskje :)

Jeg har faktisk prøvd, men da med veldig små mengder alkohol, bare for å kjenne smaken. Sobril er heller ikke noe jeg har fått spesielt med tanke på juleaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Jeg har faktisk prøvd, men da med veldig små mengder alkohol, bare for å kjenne smaken. Sobril er heller ikke noe jeg har fått spesielt med tanke på juleaften.

Nei,jeg skjønner nok at det ikke bare er for julen.. Likte noe jente31 skrev for litt siden.. *dataklem* og nå fikk du en av meg også :) Synes det var et søtt ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg skjønner nok at det ikke bare er for julen.. Likte noe jente31 skrev for litt siden.. *dataklem* og nå fikk du en av meg også :) Synes det var et søtt ord :)

Det burde vært tredobbel dose i julen, da hadde det kanskje blitt noe i nærheten av en levelig juleaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neelie (ferri)

Det burde vært tredobbel dose i julen, da hadde det kanskje blitt noe i nærheten av en levelig juleaften.

*dataklem* dataklem* DATAKLEM* !

SÅNN? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært tredobbel dose i julen, da hadde det kanskje blitt noe i nærheten av en levelig juleaften.

Jeg tenkte på sobril, men tredobbel dose dataklem er ikke av veien det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dataklem* dataklem* DATAKLEM* !

SÅNN? :D

Jeg så du har fortalt søsteren din "hemmeligheten". Hvordan har du det nå? Litt lettet fordi du har fått sagt det? Eller redd for hvordan hun reagerer/kommer til å se på deg fremover? Hvordan tok hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Jeg så du har fortalt søsteren din "hemmeligheten". Hvordan har du det nå? Litt lettet fordi du har fått sagt det? Eller redd for hvordan hun reagerer/kommer til å se på deg fremover? Hvordan tok hun det?

Vet ikke helt, det er jo litt flaut, men hun sier hun elsker meg for den jeg er.. Vet ikke om jeg angrer, angret litt i gårkveld.. nå vet jeg ikke helt..

Det er jo ganske vilt! hehe. Om jeg prøver og tenke litt langsiktig på dette, så var det jo likegreit.. håper jeg.. Fikk tekstmelding fra henne nå netopp, og hun lurte på hvordan jeg hadde det og sånt.. men ... ja.. deter jo litt flaut for meg dette som du sikkert skjønner :)

Litt av en test dette da, om hun klarer og holde hemmeligheten og ikke sier det til mamma og pappa eller kjæresten sinn..!

Grubbler endel på hvordan andre ser på dette... når man ikke vet hva det handler om liksom, så tror jeg nok at folk flest blir litt kvalm, og blander det med fetisher og sånt.

Ga henne en link i går da, sånn at hun kan lese om det, og det har hun kanskje gjort..

Merker at jeg er veldig var rundt andre mennesker, og tror at de tenker mye negativt om meg, eller synes jeg er rar... etc...etc.. men jeg er jo litt rar da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Jeg tenkte på sobril, men tredobbel dose dataklem er ikke av veien det heller.

hehe, ja viste at du mente sobrilen, håpte bare dra tankene dine litt bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, det er jo litt flaut, men hun sier hun elsker meg for den jeg er.. Vet ikke om jeg angrer, angret litt i gårkveld.. nå vet jeg ikke helt..

Det er jo ganske vilt! hehe. Om jeg prøver og tenke litt langsiktig på dette, så var det jo likegreit.. håper jeg.. Fikk tekstmelding fra henne nå netopp, og hun lurte på hvordan jeg hadde det og sånt.. men ... ja.. deter jo litt flaut for meg dette som du sikkert skjønner :)

Litt av en test dette da, om hun klarer og holde hemmeligheten og ikke sier det til mamma og pappa eller kjæresten sinn..!

Grubbler endel på hvordan andre ser på dette... når man ikke vet hva det handler om liksom, så tror jeg nok at folk flest blir litt kvalm, og blander det med fetisher og sånt.

Ga henne en link i går da, sånn at hun kan lese om det, og det har hun kanskje gjort..

Merker at jeg er veldig var rundt andre mennesker, og tror at de tenker mye negativt om meg, eller synes jeg er rar... etc...etc.. men jeg er jo litt rar da ;)

De fleste mennesker er jo litt rare, men på hver sin måte. :- )

Det høres jo ut som søsteren din tok det fint, og at hun tenker på deg og bryr seg om deg. Hvis ikke ville hun vel ikke sendt deg den tekstmeldingen. Og det er sikkert en fordel at hun vet det, jeg tror det kan bli lettere for deg nå som du ikke lenger er så alene om hemmeligheten lenger, og hun får tid til å venne seg til tanken og sette seg litt inn i det, så hun kan være til støtte for deg når du forteller det til resten av verden. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...