Gå til innhold

Litt stolt av meg selv


Gjest keira

Anbefalte innlegg

De som har lest noen av mine innlegg vet litt hva jeg har stått overfor denne julen. Orker ikke gå inn på det.

Jeg har sunget på julegudstjeneste i dag, to sanger. Ble bestemt sent i går kveld, og jeg hoppet i det selv om jeg måtte ta det på sparket uten øving på forhånd med organisten.

Og i morgen skal jeg synge igjen, så nå må jeg krype til køys. Mange år siden sist nå, men nå har jeg gjort dette på en av de vaskeligste dagene jeg har hatt på lenge.

Så det så:o)

Kryss fingre for meg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Det er ikke helt pent å be oss krysse fingrene for deg i hele dag - du må jo evt. oppgi på hvilket tidspunkt du skal synge dersom vi skal krysse fingrene! Jeg skal f.eks. kjøre bil i 4 timer etterpå, og det kan bli slitsomt med kryssede fingre....*s*

Synes det var hyggelig å lese at du fant en måte å tilbringe julen på som bragte et nytt innhold i en ny livssituasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert, både over at du tok på deg å synge sånn på sparket, og at du klarte å få noe positivt ut av julen i stedet for bare å savne barna. Det er godt gjort.

Håper det gikk bra i går også. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...