Gå til innhold

Den morsomste/flotteste gaven du fikk?


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    18

  • AneM1365380603

    3

  • mariaflyfly

    2

  • punky brewster

    2

hidi, the scorpion

Den flotteste er også den mest morsomme, nemlig laptopen jeg nå koser meg med :o)

Åhh, det var en _flott_ julegave, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

punky brewster

Må jo le...;) Dessverre!

På alvor?

LOL

Ja, han synes jeg har for stor mage, men han er skikkelig opptatt av å være syltynn da, forøvrig har jeg aldri hatt badevekt før, så nå fikk vi alle veiet oss. tilogmed våre to katter, så den kommer til stor nytte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En cd jeg virkelig ønska meg, og noen bøker jeg også veldig gjerne ville ha. Også fikk jeg 100 minutter med massasje på et spa i hjembyen til kjæresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, han synes jeg har for stor mage, men han er skikkelig opptatt av å være syltynn da, forøvrig har jeg aldri hatt badevekt før, så nå fikk vi alle veiet oss. tilogmed våre to katter, så den kommer til stor nytte:)

Det var jo tross alt en herlig historie.... Håper ikke kattene ble fornærmet da de ble veid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En cd jeg virkelig ønska meg, og noen bøker jeg også veldig gjerne ville ha. Også fikk jeg 100 minutter med massasje på et spa i hjembyen til kjæresten. :)

Jeg fikk også en etterlengted cd, men ikke 100 minutter med massasje, dessverre, bare det er gull verd!

Nyt hvert sekund !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flotteste var vel joggeskoene med pigg og ullundertøyet jeg fikk av kjæresten min til vinterens joggeturer. :o)

Det morsomste? Tja.... En knalltøff blikk-bøtte til å ha klesklyper i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Flottest og morsomst: webkamera! Har ikke fått installert det ennå, venter på hjelp fra manne ;-)

Pssst... Det er så enkelt å installere at selv hu mor kan klare det ;)

Tipper at det er enklest for deg at han gjør det da, så slipper hu mor å bry seg med sånne kjedelige greier, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst... Det er så enkelt å installere at selv hu mor kan klare det ;)

Tipper at det er enklest for deg at han gjør det da, så slipper hu mor å bry seg med sånne kjedelige greier, he he.

Altså, ehm, det går nok mest på det at jeg synes alt teknisk dill og dall er utrolig kjedelig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Altså, ehm, det går nok mest på det at jeg synes alt teknisk dill og dall er utrolig kjedelig :o

He he. Som jeg pleier å si til mannen min "Jeg orker ikke å bry mitt blonde hode med det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv fikk fine gaver som sengetøy og parfyme. De beste gavene var fra ungene, to varme ullpledd og jenta mi lagde en fjøl på skolen. "TIL MAMMA OG PAPPA GOD JUL" Står det. Den henger allerede på kjøkkenveggen :)

Men aller best lo vi da min sønn fikk gaven fra oldermor. Hun er en iherdig strikker av ullsokker, og det er jo flott. Jeg ventet at det lå et par i gaven hans, men det var en variant av tøffel med rosa/lilla kant på :) Hun vet å bruke restegarn hehe. De blir selvsagt brukt hjemme og er gode og varme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ingen morsomme, men flere flotte gaver :)

Av min mann, så fikk jeg akkurat det hvittgullsmykket jeg ønsket meg, dog med en mye større diamant enn hva jeg hadde pekt ut på i gullsmedreklamen... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...