Gå til innhold

Positive opplevelser i julen?:)


Gjest sitronkaramell

Anbefalte innlegg

Gjest sitronkaramell

Hei,lurte på om det er noen som har noen positive opplevelser i julen å fortelle om?

Blir så lei meg av å lese alt trist så hadde vært fint med en liten motvekt.

Til dere som sliter (inkludert meg selv): Håper det ordner seg:) Tenker på dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som har julen fylt av positive opplevelser er kanskje for opptatt til å skrive så mye her nå i julen?

Jeg er forsåvidt enig med deg, det er fint å lese om noe positivt ved julen. Men det har jo stått det også. Åtte-åringen som fikk eget rom til jul, gaver folk har satt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg denne julen. Vi kjøpte nytt brettspill og puslespill som vi har kost oss med. Prøver å kose meg og stresser minst mulig. Satt oppe til langt på natt og spilte.

Noe av grunnen til at jeg har funnet roen og kost meg tror jeg delvis kan skyldes medisinedring og at jeg har fått avgårde søknad på gradert uførestønad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest detmestegårsegtil

Jeg vil gjerne dele med meg av noe positivt :)

Julen har siden jeg mistet 2 nære og kjære ikke vært så lett og forholde seg til. I tillegg sliter jeg med angst for det meste, så både handling av mat gaver ol er og blir et mareritt.

I år bestemte jeg meg for følgende. Jeg skal ikke ha denne innstillingen. Den er basert på senere års opplevelser og det behøver ikke bli sånn i år.

Jeg har rast rundt på kjøpesentere, jeg har handlet mat. Jeg har laget i stand en fantastisk lillejulaften for meg, samboer og min nydelige sønn. Vi koste oss - og la oss med et smil rundt munnen her alle 3.

Julaften reiste han til pappan sin - vi har jo annenhvert år. Jeg reiste sammen med samboer til min ene bror, der også resten av familien var samlet. Der hadde vi stående invitasjon, altså vi kommer hvis vi kommer :) Det letter mye på trykket i forhold til og grue seg til noe man føler man må. Vi hadde det utrolig hyggelig :)

I går, blir det nå, var det full tillatt kollaps da. Altså fysisk, slappe-av- kollaps. For jeg kjenner jo at jeg har vært anspent. Men det skyldtes nok mest kjøpesenterene, hvor jeg med høy skulderføring måtte kjøre slalom :)

Denne julen har jeg rett og slett vært lykkelig - jeg satte ikke altfor høye krav til meg selv og eventuelt alt som skulle skje. Og jeg ikke bare gjennomførte - det gjorde meg ekstremt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

De som har julen fylt av positive opplevelser er kanskje for opptatt til å skrive så mye her nå i julen?

Jeg er forsåvidt enig med deg, det er fint å lese om noe positivt ved julen. Men det har jo stått det også. Åtte-åringen som fikk eget rom til jul, gaver folk har satt pris på.

Fikk du noe fint; Orio?

(mobiliserer nå:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noe fint; Orio?

(mobiliserer nå:-))

Jeg fikk en deilig pysj og tova ulltøfler.

Du da? Får du ikke sove? Eller har du en fornuftig grunn til å være oppe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isflaket

Jeg fikk en deilig pysj og tova ulltøfler.

Du da? Får du ikke sove? Eller har du en fornuftig grunn til å være oppe så tidlig?

Nei, bare oppe og våken alene:-) Ønsket meg en klokke, og fikk to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...