Gå til innhold

NHD:Redd for evt.bivirkningner etter cipramil


Gjest jente, 18

Anbefalte innlegg

Gjest jente, 18

har nå brukt cipramil i ca 3 mnd etter langvarig bruk av amfetamin ol.Føler at tablettene fungerer bra,og at jeg har fått ett visst tak på ting,har bla sluttet med dop.men er redd det har blitt en slags milepæl for meg at jeg bruker dem, at jeg føler jeg Kan takle alt nå som jeg

bruker medisiner.og jeg begynner og bli redd for hvordan jeg vil takle ting når jeg slutter med denne behandlingen.hørt om ufriville utbrudd,sinne ol.er mye opp og ned,føler meg til tider manisk,på den måten at jeg kan være "helt vill" mens noen timer senere er sliten,vil sove,nærtagen og kun negative tanker.. er dette bare normalt for en tenåring,eller burde jeg ta det opp med behandleren min?går til ukentlig samtale på PUT.takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du bør ta opp alle vanskelige tanker med behandleren din.

Du skal ikke være det minste redd for å bruke Cipramil verken på kort eller lang sikt.

Derimot skal du være svært glad for at Cipramil har hjulpet deg bort fra amfetamin som på litt sikt kunne ha ødelagt psyken din varig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...