Gå til innhold

horekunder


Gjest gulasj34

Anbefalte innlegg

Gjest gulasj34

Hva får en mann i sin beste alder, 37, å dra til belgia og ha seg med diverse damer? (luksushorer) som kunne hatt et normal familieliv her i norge, men som ble catha og derfor satt han alene? hvorfor gidde? er menn så mye mer kåte enn oss damer? og hvor er MORALEN her?? syns sånt er direkte kvalmt. og sykt.dussuten kan man da få sånt litt nærmere vårt land...trenger ikke dra særlig langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gulasj34

Hva er problemet, at han er horekunde eller at han reiser utenlands for å ha seg?

bare lurer på hvorfor noen gidder...og også at de gidder åreise så langt...er jo ganske spesielt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurer på hvorfor noen gidder...og også at de gidder åreise så langt...er jo ganske spesielt

Tror neppe du får noen ærlige svar på det her, bare hva folk tror og mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis dro han til Belgia fordi han hadde en annen grunn til å dra dit. Når han først var der, skaffet han seg en eller flere prostituerte.

Prostituerte i Belgia utelukker jo ikke sex med norske kvinner.

Kanskje han synes det er så mye om og men med norske kvinner anno 2007 at han ikke synes omgang med dem er verdt det.

Uansett skjønner ikke jeg hvorfor du bryr deg med andres sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier vel mye om den norske kvinnen pr i dag og hvilke utilgjengelig vesener de er for mange av oss.

*Flirer* Så det at en del menn må ty til horer for i det hele tatt å få seg noe har ikke noe med mannen selv å gjøre altså? Det er kvinnenes skyld, ene og alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gudbrand

*Flirer* Så det at en del menn må ty til horer for i det hele tatt å få seg noe har ikke noe med mannen selv å gjøre altså? Det er kvinnenes skyld, ene og alene?

Det er vel velkjent for de som har levd en stund at det er kvinner som setter begrensningene for kontakt mellom kjønnene.Det er også sørglig å se i hvor liten grad kvinner tar initiativ overfor oss menn.Kvinnene får seg så mye de vil virker det som.Det er vel grunnen til at det ikke er noe marked for mannlige prostuerte

heller.Hadde det vært kvinner som hadde behov for dette hadde det nok ikke vært snakk om å forby salg av sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis dro han til Belgia fordi han hadde en annen grunn til å dra dit. Når han først var der, skaffet han seg en eller flere prostituerte.

Prostituerte i Belgia utelukker jo ikke sex med norske kvinner.

Kanskje han synes det er så mye om og men med norske kvinner anno 2007 at han ikke synes omgang med dem er verdt det.

Uansett skjønner ikke jeg hvorfor du bryr deg med andres sexliv.

Der tror jeg du har veldig rett. Jeg tror mange horekunder starter sin "karriere" i utlandet, og tar med seg sikken til hjemlandet. Skulle vært interessant å se staitsikk rundt dette. Jeg har selv blitt tilbudt slike tjenester utallige ganger i utlandet, men har alltid takket nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe du får noen ærlige svar på det her, bare hva folk tror og mener.

Vel det er jo ganske åpenbart. Det er vel inge her inne som vet hva som er allmengyldig rett eller galt, eller hva alle gjør eller ikke gjør, alt er i større eller mindre grad synsing. Dete er et offentlig forum, og hvem som helst kan skrive. Alt her inne må selvfølgelig tas med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulig å si. Kanskje han ikke visste at han kunne hatt et normalt familieliv i Norge, kanskje han gjorde det for spenningens skyld, kanskje han bare ville ha sex?

Hvorfor dro han til Belgia? Det er så utrolig mye mer vanlig med prostituerte i utlandet enn her. Jeg har fått så mange tilbud i utlandet at eg ikke har tall på det en gang. Jeg har derimot takket nei hver gang, likevel om jeg ikke har muligheten til å leve et normalt familieliv i Norge, og er absolutt i min beste alder, 26 år. Men dette har med personlig moral å gjøre. Det å gjøre sin egen personlige moral til en allmengyldig regel er moralisisme, så jeg ville vært forsiktig med å fordømme han for hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål, men det virker litt bittert også.

Hva får en mann i beste alder til å kjøpe seg i Belgia. Det er det bare han som kan svare på.

Men, om han for eksempel var der i regi av jobb, så er det ikke så merkelg at han valgte Belgia. Pluss at han kanskje følte det "tryggere" i utlandet. Da i den forstand at han ikke skulle bli sett. Selv om han er blitt avslørt, så anså han kanskje sjansen som mindre der.

Og selv om han har kjøpt sex i utlandet, hvorfor kan han ikke stifte familie her hjemme nå?

Har diskutert det med horekjøp med mange. Også de som har kjøpt horer. At for eksempel sjømenn har tatt seg turer innom horehus, finner jeg nærmest naturlig, men samtidig ville jeg personlig ikke hatt et forhold til en som frekventerte slike steder gjevnlig, men at en sjømann var innom ei gang for noen år siden, hadde ikke gjort meg noe. Det samme gjelder mange andre yrker. Hva som skjedde når FN soldater i Libanon gjorde når de dro på perm til Egypt, er det vel bare mange av dem som vet.

Nå har jeg bare nevnt mennesker innen grupper jeg har snakket med, men med så mange reisende her i landet, blir jeg ikke forundret over at noen faller for fristelsen.

Men da jeg snakket med en kar som hadde hatt seg i Hamburg, og var sikker på at hora hadde nydt sexen, ja da bad jeg ham gå litt inn i seg selv og tenke seg litt mer om.

Om menn er mer kåte enn kvinnfolk? Det finnes da gigoloer også der ute. Personlig ferierte jeg vegg i vegg med et par hvor kvinnen var godt over 50 og mannen kunne ikke være mye over 20. Og akkurat der tror jeg rett og slett ikke det var snakk om kjærlighet. Men det så ut som om hun hadde pengene og han utseendet.Og nei, det var ikke snakk om mor og sønn.

Ellers er det vel også noe med hva gudbrand nevner. Det er lettere for et kvinnfolk å gå ut på byen å plukke med seg en mann hjem for sex. Ikke sikkert hun får med seg en fra øverste hylle, men sier hun rett ut at hun vil ha sex, kan man nesten garantert være sikker på at det melder seg flere frivillige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...