Gå til innhold

Være singel eller gi det en sjangs


jab010

Anbefalte innlegg

Ble separert i sommer etter 10 år i fast forhold. Det var ekskona som ikke ville mere etter flere turbulente år. Etter 1 mnd traff jeg ei jente som jeg nå har flyttet sammen med. Føler nå i ettertid at jeg hoppet for snart inn et nytt forhold. Jeg var betatt av henne, men jeg var vel like redd for å være alene.

Føler at jeg ikke har noe å gi henne av oppmerksomhet og kjærlighet. Føler at alt som betyr noe er sønnen min på 3 år, som jeg har annenhver uke. Har ikke mere å gi av meg selv iforhold til omsorg.

Føler at jeg bare har lyst til å være alene. har ikke overskudd til andre. Burde aldri ha innledet noe slikt forhold så kort tid etter, men men.

Er i tvil på hva jeg skal gjøre. Føler at hun ikke er tjent med en som ikke er " forelsket" i henne.

Skal jeg gi det litt mere tid, eller bør jeg bare avslutte dette.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For hennes del er nok det mest rettferdige om du gir henne "fri" slik at hun kan finne en annen fremfor å bo sammen med en som ikke elsker henne alikevel. Rett og slett.

Som du sier var du nok alt for snar til å flytte sammen med en ny kvinne, 1 mnd er jo ingenting - etter 10 år trenger man tid for seg selv til å finne seg selv (sånn stort sett da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gi henne en sjanse til å finne en annen. Umulig å si om forholdet kan modne til kjærlighet, men jeg har mine sterke tvil.

Synes det ville være mest realt å si det som det er, og avslutte forholdet. Er det virkelig liv laga kan det jo hende dere finner sammen om en tid, og at forholdet da har bedre sjanse for å lykkes enn om det homper videre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg var betatt av henne, men jeg var vel like redd for å være alene.''

Akkurat ja...Det er _ikkje_ farlig på noen som helst måte å være singel. :-)

Folk er forskjellige men etter 10 års samboerskap så hadde ihvertfall eg hatt stort behov for å være aleine ei god stund (noen år), eg vil prioritert barnet.

Men det er bare du som vet hva du vil. (eller vet du egentlig det?) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...