Gå til innhold

Julegave til hans eks?


ung mamma!:)

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med en mann i ett år nå, han har et barn på ti år fra før og skilte seg fra barnets mor når barnet var to år.De var sammen i en måned før hun ble gravid og har aldri vært gift.Jeg stusser litt på at hans mor sender julepresang til eksen hans fremdeles,er dette normalt?de bor langt vekke fra hverandre og har aldri hatt ett veldig nært forhold.

Blir litt sjalu på dette jeg, men det har vel og med at jeg er usikker på om kjæresten min virkelig er over henne. Da vi ble sammen inntil nå(fordi jeg sa "stopp") har han fortalt meg en haug med ting om eksen sin som at hun skulle ta solarium i dag, hun skal på konsert, hun liker ikke de og de klærene, hun bruker så lang tid på badet,osv..men det er vel kanskje sånn å værer sammen med en som har barn fra før.Syns det er vanskelig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg fikk en liten julegave i år fra mine eks. svigerforeldre og vår felles sønns besteforeldre, det er 13 år siden forholdet mellom meg og vår sønns mor tok slutt.

Det syns eg er viktig (for barnet) at vi kan ha en god relasjon mellom meg og eks. svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingemanns kjære

Nå er det ca åtte år siden det ble slutt mellom meg og faren til ungene. Hver jul siden da har jeg fått en liten ting av hans mor. Og jeg har gitt hans mor en liten gave. :-) Det er her snakk om å fortsette et godt forhold med bestemor til ungene.:-)

At han har snakket mye om henne, om musikk, tid på badet og solarium, handler kanskje litt om litt dårlige sosiale antenner. Man skal vel helst ikke snakke så mye om sin eks, men det finnes de som glemmer seg, ikke ser at det kan såre den nye partneren. Bare husk at det er deg han er sammen med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ca åtte år siden det ble slutt mellom meg og faren til ungene. Hver jul siden da har jeg fått en liten ting av hans mor. Og jeg har gitt hans mor en liten gave. :-) Det er her snakk om å fortsette et godt forhold med bestemor til ungene.:-)

At han har snakket mye om henne, om musikk, tid på badet og solarium, handler kanskje litt om litt dårlige sosiale antenner. Man skal vel helst ikke snakke så mye om sin eks, men det finnes de som glemmer seg, ikke ser at det kan såre den nye partneren. Bare husk at det er deg han er sammen med. :-)

''Bare husk at det er deg han er sammen med. :-)''

Tviler nå sterkt på at ho kommer til å glemme det, det er ingenting som tyder på senilitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...